關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 協和vs仁立vs荃灣官立(邊間好d呢?)
發新帖
查看: 699|回覆: 1
go

協和vs仁立vs荃灣官立(邊間好d呢?) [複製鏈接]


461
1#
發表於 07-6-26 11:36 |只看該作者

協和vs仁立vs荃灣官立(邊間好d呢?)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 1


17
2#
發表於 07-6-27 09:36 |只看該作者

Re: 協和vs仁立vs荃灣官立(邊間好d呢?)

學校要近自己居住的地點,如果係小班更好,你小朋友你囝囝or囡囡呀!係活躍or斯文型,你pm比我,等我幫你算下,無問題!     
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖