關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 嘉諾撒(新蒲崗)
發新帖
查看: 899|回覆: 7
go

嘉諾撒(新蒲崗) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1298
1#
發表於 07-6-25 09:55 |只看該作者

嘉諾撒(新蒲崗)

各位,

請問有無家長知道嘉諾撒(新蒲崗)有無褓姆車到將軍澳坑口 ? 另外有無對這校 的評價


ttma

Rank: 5Rank: 5


1948
2#
發表於 07-6-25 10:20 |只看該作者

Re: 嘉諾撒(新蒲崗)

TTMA 寫道:
嘉諾撒(新蒲崗)...有無對這校 的評價


我老闆心頭好 Maryknoll (2006-07年度小一), 但落選被電腦派到嘉諾撒(新蒲崗)。 原先佢打算小二再考 Maryknoll, 但讀落(讀了都一年了)覺得好滿意間學校, 冇打算轉校了。 我只能報告這麼多吧!
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~
該用戶已被刪除

3#
發表於 07-6-25 10:39 |只看該作者

Re: 嘉諾撒(新蒲崗)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1298
4#
發表於 07-6-25 11:43 |只看該作者

Re: 嘉諾撒(新蒲崗)

請問程度如何?是否較淺 ?功課多唔多 ?中學派位如何 ?
thank! i too many question...

TTMA

Rank: 3Rank: 3


229
5#
發表於 07-6-25 13:03 |只看該作者

Re: 嘉諾撒(新蒲崗)

jk67jk 寫道:
我老闆心頭好 Maryknoll (2006-07年度小一), 但落選被電腦派到嘉諾撒(新蒲崗)。 原先佢打算小二再考 Maryknoll, 但讀落(讀了都一年了)覺得好滿意間學校, 冇打算轉校了。 我只能報告這麼多吧!


可能冇maryknoll呢d歷史悠久既學校咁出名,但聽聞都係一間好學校,小朋友讀得好就好啦!

Rank: 4


743
6#
發表於 07-6-25 13:33 |只看該作者

Re: 嘉諾撒(新蒲崗)

hi 我囡囡未入呢間學校之前, 上網

Rank: 3Rank: 3


120
7#
發表於 07-6-26 14:55 |只看該作者

Re: 嘉諾撒(新蒲崗)

Rank: 3Rank: 3


120
8#
發表於 07-6-26 14:56 |只看該作者

Re: 嘉諾撒(新蒲崗)

qqwong

我一路就是想知多些這學校的資料, 多謝你的提供呀 !!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖