關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 07年9月入讀[九龍塘官立小學]
發新帖
查看: 605|回覆: 3
go

07年9月入讀[九龍塘官立小學] [複製鏈接]

Rank: 1


14
1#
發表於 07-6-25 22:27 |只看該作者

07年9月入讀[九龍塘官立小學]

大家交流一下,thanks!

Rank: 1


14
2#
發表於 07-6-25 22:41 |只看該作者

Re: 07年9月入讀[九龍塘官立小學]

23/6的小一簡介會大家唔知覺得點呢?

校長和老師都好nice,但好似人手唔係好夠.

Rank: 1


14
3#
發表於 07-6-26 11:10 |只看該作者

Re: 07年9月入讀[九龍塘官立小學]

Hi,各位媽咪:

有沒冇2007年9月 的同學仔,大家認識吓.    

Rank: 1


14
4#
發表於 07-6-27 15:05 |只看該作者

Re: 07年9月入讀[九龍塘官立小學]

有沒有師兄師姐入離,幫幫手.

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖