關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無小朋友參加過熊熊合唱團/其它活動 ? ...
發新帖
查看: 619|回覆: 4
go

有無小朋友參加過熊熊合唱團/其它活動 ? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


223
1#
發表於 07-6-26 15:04 |只看該作者

有無小朋友參加過熊熊合唱團/其它活動 ?

小朋友開心嗎? 有甚麼意見   

Rank: 3Rank: 3


223
2#
發表於 07-6-26 18:43 |只看該作者

Re: 有無小朋友參加過熊熊合唱團/其它活動 ?

  

Rank: 3Rank: 3


223
3#
發表於 07-6-27 21:40 |只看該作者

Re: 有無小朋友參加過熊熊合唱團/其它活動 ?

  

Rank: 4


747
4#
發表於 07-6-28 01:21 |只看該作者

Re: 有無小朋友參加過熊熊合唱團/其它活動 ?

小女(4歲)之前學過唱歌幾個月,喺沙田, 唔知係咪太細個,覺得唔係學到好多嘢(e.g. 咬字, 拍子, 音樂感...), 莫講公開表演....而家冇學嘞!

Rank: 6Rank: 6


7840
5#
發表於 07-6-28 12:21 |只看該作者

Re: 有無小朋友參加過熊熊合唱團/其它活動 ?

囝囝參加過熊熊合唱團二年, 一年會有一次由熊熊主辦既大型音樂會, 而K1&K2小朋友會表演大合唱, K3小朋友會有一個小型音樂劇(約15分鐘), 而每年都會有一至二次小型既公開表演(係商場), 如你想小朋友學到咬字, 拍子, 音樂感...., 我認為可能要真係學唱歌個D(如私人教)會好D, 因我主要係想囝囝有公開表演既經驗, 訓練佢膽識, 所以我覺得幾好   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖