關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問嘉諾撒培德小學好嗎?
發新帖
查看: 1227|回覆: 2
go

請問嘉諾撒培德小學好嗎? [複製鏈接]

Rank: 1


2
1#
發表於 07-6-29 12:44 |只看該作者

請問嘉諾撒培德小學好嗎?

我妹妹收到通知第二次in,這間小學好嗎?還是等田始呢

Rank: 5Rank: 5


1011
2#
發表於 07-6-29 13:37 |只看該作者

Re: 請問嘉諾撒培德小學好嗎?

hosumsum,
其實兩間好難比較
女校/男女校
天主教/基督教

培德小學幾好架,自從轉全日制後識幾位家長囡讀緊都有讚無彈,讀得好開心.(中學部就麻麻 )
聽D家長講大部老師都唔錯和好關心學生,
功課唔多(好似話四、五樣左右)
其中識位家長囡幼稚園時非常頑皮,成日攪同學,現在好乖.
但校舍細又舊.

田始校舍大,設備又好,點計都好些,比較多人爭,但一日未到開學日都還有機會.
識位家長囝讀緊話普通,因為好多時有比賽、活動,都來來去去都係選某幾位學生參加,好少輪到其他人,佢個囝次次冇份,所以唔開心.而且功課都幾多.

Rank: 1


2
3#
發表於 07-6-29 16:17 |只看該作者

Re: 請問嘉諾撒培德小學好嗎?

THANK YOU!!
十分詳細
raccoon_dog 寫道:
hosumsum,
其實兩間好難比較
女校/男女校
天主教/基督教

培德小學幾好架,自從轉全日制後識幾位家長囡讀緊都有讚無彈,讀得好開心.(中學部就麻麻 )
聽D家長講大部老師都唔錯和好關心學生,
功課唔多(好似話四、五樣左右)
其中識位家長囡幼稚園時非常頑皮,成日攪同學,現在好乖.
但校舍細又舊.

田始校舍大,設備又好,點計都好些,比較多人爭,但一日未到開學日都還有機會.
識位家長囝讀緊話普通,因為好多時有比賽、活動,都來來去去都係選某幾位學生參加,好少輪到其他人,佢個囝次次冇份,所以唔開心.而且功課都幾多.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖