關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 柴米及丘佐榮同時收,怎選呢?
發新帖
查看: 859|回覆: 4
go

柴米及丘佐榮同時收,怎選呢? [複製鏈接]

該用戶已被刪除

1#
發表於 07-6-29 19:59 |只看該作者

柴米及丘佐榮同時收,怎選呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 1


22
2#
發表於 07-6-29 20:04 |只看該作者

Re: 柴米及丘佐榮同時收,怎選呢?

柴米唔係7月3日公佈嗎?
該用戶已被刪除

3#
發表於 07-6-29 20:09 |只看該作者

Re: 柴米及丘佐榮同時收,怎選呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 1


22
4#
發表於 07-6-29 20:23 |只看該作者

Re: 柴米及丘佐榮同時收,怎選呢?

我無收到電話,令我很擔心,仲有其他家長收到通知嗎 ?
或你有其他原因,早d 話你知 ?   
該用戶已被刪除

5#
發表於 07-6-29 22:21 |只看該作者

Re: 柴米及丘佐榮同時收,怎選呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖