關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 女校 vs 男女校 ???
查看: 2855|回覆: 21
go

女校 vs 男女校 ??? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1812
1#
發表於 07-6-27 15:13 |只看該作者

女校 vs 男女校 ???

我有2囡1囝,大女今年9月報P.1,應揀間好D既女校俾佢,定

Rank: 5Rank: 5


1889
2#
發表於 07-6-27 15:18 |只看該作者

Re: 女校 vs 男女校 ???

不要為仔仔犠牲姊姊的升學機會, 揀間好的女校俾佢吧.

Rank: 5Rank: 5


1812
3#
發表於 07-6-27 15:38 |只看該作者

Re: 女校 vs 男女校 ???

咁就以下既小學,有咩意見呀   

1. St. Mary
2. Maryknoll
3. 油天
4. 循道
5. 軒尼斯官小

Rank: 1


28
4#
發表於 07-6-27 16:21 |只看該作者

Re: 女校 vs 男女校 ???

你有無宗教分先, 如果無 st. mary 及maryknoll 都較難入
油天及軒尼詩官小其實都唔錯

Rank: 5Rank: 5


3327
5#
發表於 07-6-27 16:37 |只看該作者

Re: 女校 vs 男女校 ???

循道唔錯呀, 有中學唔駛再煩多次, 又可以三姊弟都入哂去讀, 照顧都方便d嘛.

軒尼詩官小係香港區架哦, 你住邊區?

Rank: 5Rank: 5


3063
6#
發表於 07-6-27 21:10 |只看該作者

Re: 女校 vs 男女校 ???

我同你相反,有兩仔一女,幾年前為大仔揀間左男校而我覺得唔錯既小學。細佬跟住入埋去,都唔理得咁多咯。阿妹9月升K.3,咪再揀過囉,希望佢入到女校啦!

Rank: 5Rank: 5


1270
7#
發表於 07-6-28 10:06 |只看該作者

Re: 女校 vs 男女校 ???

SANDYKL,

HELLO, DO YOU REMEMBER ME, I AM SANDY TWINS

我囡囡都係今年9月選小一,妳有咩心水   我囡囡個性比較男仔,所以我prefer男女校好d,而家都好煩

SandyKL 寫道:
我同你相反,有兩仔一女,幾年前為大仔揀間左男校而我覺得唔錯既小學。細佬跟住入埋去,都唔理得咁多咯。阿妹9月升K.3,咪再揀過囉,希望佢入到女校啦!

Rank: 3Rank: 3


121
8#
發表於 07-6-28 11:38 |只看該作者

Re: 女校 vs 男女校 ???

SandyKL,

你揀

Rank: 5Rank: 5


1812
9#
發表於 07-6-28 11:59 |只看該作者

Re: 女校 vs 男女校 ???

Rank: 5Rank: 5


1812
10#
發表於 07-6-28 12:00 |只看該作者

Re: 女校 vs 男女校 ???

Rank: 5Rank: 5


1812
11#
發表於 07-6-28 12:13 |只看該作者

Re: 女校 vs 男女校 ???

計埋天主教

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
12#
發表於 07-6-28 12:32 |只看該作者

Re: 女校 vs 男女校 ???

循道基督教架喎!邊得黎5 分宗教分呢?
你住九龍?點解會選灣仔軒小?
如果比係我個女有20 分,我會選St. Mary's,
因為佢中小學已經接龍,升中唔使煩!
其他有津貼英中既津貼小學,係有直屬額,
但升中一樣要跟政府派位,好慘架,
油天、軒小等無直屬,仲爭得緊要,
都係St. Mary's 一條龍有英中最好最穩陣,
比你20 分入左MCS,升中升唔番咪一樣死。

Rank: 5Rank: 5


1812
13#
發表於 07-6-28 13:07 |只看該作者

Re: 女校 vs 男女校 ???

Thank you麟媽媽,好在你提醒我。
但我有朋友31net今年跨區第一志願入到軒小(pm)
咁軒小定st.mary好D?
  

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
14#
發表於 07-6-28 13:45 |只看該作者

Re: 女校 vs 男女校 ???

軒小係無宗教背景既,
咁樣你只得15 分,犯不著跨區選軒小,
相比St. Mary's手持20 分,機會好過軒小喇。

LisaL 寫道:
Thank you麟媽媽,好在你提醒我。
但我有朋友31net今年跨區第一志願入到軒小(pm)
咁軒小定st.mary好D?
  

Rank: 5Rank: 5


1812
15#
發表於 07-6-28 15:58 |只看該作者

Re: 女校 vs 男女校 ???

Rank: 5Rank: 5


3063
16#
發表於 07-6-28 18:35 |只看該作者

Re: 女校 vs 男女校 ???

SandyWu,

阿妹,點會唔記得你呀?

我女得果10分,9月開學我唔洗煩,

Rank: 3Rank: 3


314
17#
發表於 07-6-29 09:23 |只看該作者

Re: 女校 vs 男女校 ???

Dear 麟媽媽,

I've learned from BK that your relative is teaching in St. Stephen's Girls' Primary School. Can you give further information about this school?

What is the English standard of this school? Would the school teach P.2 level in P.1? Do you know which textbooks used by school?

Many thanks for your help!

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
18#
發表於 07-6-29 09:40 |只看該作者

Re: 女校 vs 男女校 ???

Sorry...你係咪睇番好耐以前既Post 呢?
佢無係嗰度教喇喎,不過都識人讀緊既,
用咩教科書就唔清楚,但見佢讀得好開心架。

Rank: 4


632
19#
發表於 07-6-29 11:28 |只看該作者

Re: 女校 vs 男女校 ???

Lisal,

考慮St. Mary's 罷,機會大D又煩少D。

有20分入到機會大,有兩個女,妹妹一定入到煩少1次,一條龍中學煩少2次。細路最多煩2次。
現在楝小一已經     ,除非小朋友keep得到成績好就唔駛中一咁煩,如果唔係到時你仲頭痕過楝小一。

claudi-mama

Rank: 5Rank: 5


1812
20#
發表於 07-6-29 12:57 |只看該作者

Re: 女校 vs 男女校 ???

St.Mary雖上中學有一條龍,但有天神一齊上中學,
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖