關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 循小vs協和下午
發新帖
查看: 1450|回覆: 10
go

循小vs協和下午 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


159
1#
發表於 07-6-17 09:55 |只看該作者

循小vs協和下午

不知大家覺得哪一間好一點呢?

Rank: 2


35
2#
發表於 07-6-18 13:23 |只看該作者

Re: 循小vs協和下午

Hi, Cherrymimi,

我都係剛剛扣門扣到協和下午.  其實我都係心儀循小. 妳有無得interview? 因為收到信今個星期六去interview.

hinma

Rank: 5Rank: 5


1601
3#
發表於 07-6-18 13:43 |只看該作者

Re: 循小vs協和下午

梗係循道啦
孩子需要鼓勵, 適當的稱讚和鼓勵,
會使他更努力去完成任務, 對自己更有自信.
在小朋友的學習過程中,父母的啟發與鼓勵是十分重要。
Schizo 該用戶已被刪除

4#
發表於 07-6-18 13:44 |只看該作者

Re: 循小vs協和下午

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


159
5#
發表於 07-6-18 18:28 |只看該作者

Re: 循小vs協和下午

我都係星期六上午

Rank: 2


35
6#
發表於 07-6-18 18:36 |只看該作者

Re: 循小vs協和下午

循小!遲些有新校舍仲正!(衛理道,high
!)

Rank: 3Rank: 3


159
7#
發表於 07-6-28 22:58 |只看該作者

Re: 循小vs協和下午

hinma

你收到結果信未呀?

cherrymimi

Rank: 3Rank: 3


155
8#
發表於 07-6-28 23:54 |只看該作者

Re: 循小vs協和下午

緊係循小喇!有直屬英中,不用煩!
circle媽咪 :-D 8-) :lol:

Rank: 2


35
9#
發表於 07-6-29 00:09 |只看該作者

Re: 循小vs協和下午

Cherrymimi,

收到了, 入了下午校呀! 你呢?

hinma

cherrymimi 寫道:
hinma

你收到結果信未呀?

cherrymimi

Rank: 3Rank: 3


159
10#
發表於 07-6-29 18:46 |只看該作者

Re: 循小vs協和下午

我都收到,是上午班,好開心呀﹗

Rank: 2


35
11#
發表於 07-6-30 00:38 |只看該作者

Re: 循小vs協和下午

cherrymimi,

真係好開心呀! 雖然上下午校唔同班, 但2010年可能可以成為同學呀! 其實我都識得一位媽咪, 我地係interview協和下午校時認識, 大家都比協和收左, 之後, 又係循道interview時遇到, 結果佢都係收左上午校.

你住邊區? 我住係將軍澳.

hinma

cherrymimi 寫道:
我都收到,是上午班,好開心呀﹗
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖