關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有d野想問...
發新帖
查看: 425|回覆: 1
go

有d野想問... [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1737
1#
發表於 07-7-2 00:38 |只看該作者

有d野想問...

得15分自己去考係咪無咩機會呢?
:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
2#
發表於 07-7-2 01:17 |只看該作者

Re: 有d野想問...

梗唔係啦,15分只係top熱門既無機之麻,次熱門唔等於學校唔好.......大把英中既小學都係次熱呀
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖