關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 怎樣P5P6呈分派中學?
發新帖
查看: 569|回覆: 2
go

怎樣P5P6呈分派中學? [複製鏈接]

Rank: 4


815
1#
發表於 07-7-1 15:34 |只看該作者

怎樣P5P6呈分派中學?

其實每間小學程度及試卷都有差異,老師批改準則各異,教局怎樣統一和公平地分配學位呢?

Rank: 3Rank: 3


246
2#
發表於 07-7-1 18:55 |只看該作者

Re: 怎樣P5P6呈分派中學?

係啦,有d學校佢地d學生個個科科全部唔係一百就九十幾,咁個d學校咪差不多全都是band1生。

Rank: 5Rank: 5


1631
3#
發表於 07-7-3 13:57 |只看該作者
教統局有個調整機制, 你地可以參考初中教育果邊007佳作, 中學學位分配

http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=788237&extra=page%3D1

[ 本文章最後由 beaclem 於 07-7-3 13:59 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖