關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 仁立紀念小學的叩門生, 你哋收到取錄通知未??? ...
發新帖
查看: 1230|回覆: 14
go

仁立紀念小學的叩門生, 你哋收到取錄通知未??? [複製鏈接]

Rank: 2


43
1#
發表於 07-6-25 12:29 |只看該作者

仁立紀念小學的叩門生, 你哋收到取錄通知未???

好煩惱呀, 唔知你哋收到消息未呢?請通知一下。         

Rank: 1


20
2#
發表於 07-6-25 12:37 |只看該作者

Re: 仁立紀念小學的叩門生, 你哋收到取錄通知未???

未有喎。

Rank: 1


20
3#
發表於 07-6-26 14:03 |只看該作者

Re: 仁立紀念小學的叩門生, 你哋收到取錄通知未???

剛剛收到•••
希望您們都有好消息啦

Rank: 2


43
4#
發表於 07-6-26 15:25 |只看該作者

Re: 仁立紀念小學的叩門生, 你哋收到取錄通知未???

我都收到嘞, 好開心呀!!         

Rank: 2


43
5#
發表於 07-6-26 15:27 |只看該作者

Re: 仁立紀念小學的叩門生, 你哋收到取錄通知未???

我都收到嘞!!         

Rank: 2


43
6#
發表於 07-6-26 15:30 |只看該作者

Re: 仁立紀念小學的叩門生, 你哋收到取錄通知未???

我都收到嘞!!         

Rank: 2


43
7#
發表於 07-6-26 15:30 |只看該作者

Re: 仁立紀念小學的叩門生, 你哋收到取錄通知未???

我都收到嘞, 好開心呀!!         


461
8#
發表於 07-6-26 16:37 |只看該作者

Re: 仁立紀念小學的叩門生, 你哋收到取錄通知未???

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


920
9#
發表於 07-6-26 16:41 |只看該作者

Re: 仁立紀念小學的叩門生, 你哋收到取錄通知未???

Hi all,

請問妳們的小朋友讀區內還是區外幼稚園呢? 是那一間呀!小朋友能成功叩門入仁立紀念小學好叻呀.   

Rank: 1


20
10#
發表於 07-6-26 16:47 |只看該作者

Re: 仁立紀念小學的叩門生, 你哋收到取錄通知未???

其實可以比小朋友自己選擇丫,兩間佢都見過,應該有一定的印象吧!

Rank: 1


20
11#
發表於 07-6-26 16:54 |只看該作者

Re: 仁立紀念小學的叩門生, 你哋收到取錄通知未???

我覺得邊間幼稚園唔係最重要,重要

Rank: 5Rank: 5


1692
12#
發表於 07-6-26 17:21 |只看該作者

Re: 仁立紀念小學的叩門生, 你哋收到取錄通知未???

Little_Pig
請問仁立則是那間學校,在那裡的.


461
13#
發表於 07-6-26 17:39 |只看該作者

Re: 仁立紀念小學的叩門生, 你哋收到取錄通知未???

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


35
14#
發表於 07-6-27 00:16 |只看該作者

Re: 仁立紀念小學的叩門生, 你哋收到取錄通知未???

Little-pig

仁立小學好過仁立紀念小學,好多家長都係咁講,仁立小學派位一定好過仁立紀念小學

Little_Pig 寫道:
已收到取錄通知, 但想問問仁立小學好d 或是仁立紀念小學好d呢?因兩間也收了. 請給議見.

Little_Pig

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


13224
15#
發表於 07-7-3 21:02 |只看該作者
原文章由 愷928媽咪 於 07-6-27 00:16 發表
Little-pig

仁立小學好過仁立紀念小學,好多家長都係咁講,仁立小學派位一定好過仁立紀念小學


假如你講既好,單單指成績,都有咁既可能.
不過,你應該唔係指畢業生既成績?事關對上果次響林護F1考級第一果個,好似係仁紀畢業生噃
而體育方面,今年仁紀亦贏咗仁立成條街.
至於老師,更加冇得講--仁紀既老師唔會因為小朋友成績唔好,就歧視佢,仲想盡辦法提升佢地既自信.響仁立,成績唔好恨得你轉校,非精英班既,唔勸你轉校算偷笑,當然唔會理你投訴話俾人蝦.假如咁都叫做好學校既,咁係大家對好既定義唔係好同.祝你小朋友名列前茅,及早響殘酷競爭中做爭勝者
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖