關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小三中文作文很差
發新帖
查看: 5136|回覆: 17
go

小三中文作文很差 [複製鏈接]

Rank: 4


864
1#
發表於 07-3-20 13:59 |只看該作者

小三中文作文很差

請問有何方法可改善小三中文作文之成績? 有練習買回來做的嗎? 老師投訴他無心機作文...!

Rank: 6Rank: 6


7066
2#
發表於 07-3-20 14:08 |只看該作者

Re: 小三中文作文很差

作文係無得做補充練習架 要睇多D言詞優美,文法正確的中文書,睇多D台灣同內地ge學生範文!學埋普通話更好!作文要融會貫通,唔可以一味谷!等佢慢慢進步啦!

Rank: 4


692
3#
發表於 07-3-20 14:16 |只看該作者

Re: 小三中文作文很差


701003

請問如果找到"台灣同內地ge學生範文" 呢   "言詞優美,文法正確的中文書"又有咩冇好介紹呢? Thanks.

701003 寫道:
..............要睇多D言詞優美,文法正確的中文書,睇多D台灣同內地ge學生範文!學埋普通話更好!................
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]

Rank: 2


86
4#
發表於 07-3-20 14:24 |只看該作者

Re: 小三中文作文很差

我都想知

Rank: 6Rank: 6


7066
5#
發表於 07-3-20 14:36 |只看該作者

Re: 小三中文作文很差

去深圳書城,有大把小學生範文,北京、上海、廣州......名校生作文示範!唔想去咁遠?香港新華書城啦,有好多大陸書賣!地址:禮頓道1號 Tel.:35505600
台灣書就要去台灣買,或者書展or水貨入口書舖頭買/訂購!星加坡ge中文書,文法都比香港好!
聽多D國語老歌,好似鄧麗君、尤雅果D,台灣校園民歌都good!留意歌詞,好多對偶、排比句子,對描寫文好有用!

Rank: 4


692
6#
發表於 07-3-20 16:16 |只看該作者

Re: 小三中文作文很差


701003

你真係好有研究喎   , 我諗我都係買台灣小學生範文好些, 因為亞女唔識簡體字, 怕佢會混淆, 咁我要留意下水貨書店先, 唔該晒
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]

Rank: 4


849
7#
發表於 07-3-20 16:36 |只看該作者

Re: 小三中文作文很差

701003 寫道:
作文係無得做補充練習架 要睇多D言詞優美,文法正確的中文書,睇多D台灣同內地ge學生範文!學埋普通話更好!作文要融會貫通,唔可以一味谷!等佢慢慢進步啦!


唔知睇瓊瑤得唔得呢?

Rank: 5Rank: 5


3768
8#
發表於 07-3-20 17:39 |只看該作者

Re: 小三中文作文很差

作文都有練習既...............有D 練習FOR 作句/重組句子, 都可以幫助小朋友鞏固文法的基礎

同埋看多D 課外書都有幫助, 有本書叫做老鼠記者, 好多小學生都好鍾意看, 我個女就看晒全套..................

Rank: 5Rank: 5


3768
9#
發表於 07-3-20 17:42 |只看該作者

Re: 小三中文作文很差

你吾好話WOR, 我以前中學時, 好鍾意看瓊瑤, 亦舒果D書, 作文都一路好高分, 真係看得課外書多, 對作文有幫助

Dennisk 寫道:
[quote]
701003 寫道:
作文係無得做補充練習架 要睇多D言詞優美,文法正確的中文書,睇多D台灣同內地ge學生範文!學埋普通話更好!作文要融會貫通,唔可以一味谷!等佢慢慢進步啦!


唔知睇瓊瑤得唔得呢? [/quote]

Rank: 6Rank: 6


7066
10#
發表於 07-3-20 20:00 |只看該作者

Re: 小三中文作文很差

瓊瑤梗係好啦!但起碼高小至睇得掂,佢轉承起合鋪排得得好!!又有詩情畫意,文筆細緻!!至於老鼠記者.....內容吸引小朋友,係有益讀物,我個仔(小四)都好迷呢套書,但文法就麻麻地!
我細個(小二)係北京讀過一年半小學,當時打下的中文底子,令我作文常常貼堂,夠用到會考中文攞A! 坦白講,香港學中文着重寫、背、默,文章內容如何欣賞~~失奉!!!


171
11#
發表於 07-3-20 21:30 |只看該作者

DELETED BY WEBMASTER

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2229
12#
發表於 07-3-20 23:23 |只看該作者

Re: 小三中文作文很差

我個女都係小三, 上學期中文作文真係勁差,在測驗期間試過
作句作唔到,全卷分數盡失........   

我非常心急,試過買坊間的作文練習,但她唔肯做,日日為了這些事情攪到大家唔開心.

最後想通了,作文首要事項是要打好作句基礎,所以經常帶她到圖書館借書, 並要求她在每一本圖書任意選2-3個詞語作句,久而久之,作句方面改善了不少.

上學期大考,作文還取了85分...........都算OK啦!
真係睇多些課外書有得着.

Rank: 3Rank: 3


318
13#
發表於 07-3-22 16:53 |只看該作者

Re: 小三中文作文很差

humbertcarol 寫道:

真係睇多些課外書有得着.



真係有用架, 我個仔今年都係小三。家長日時老師贊佢作文好,常貼堂。我覺得係問佢多睇課外書有關。另外從平時用詞造句,都可以訓煉佢架,多做多睇就會有進步!   

Rank: 1


2
14#
發表於 07-6-18 18:41 |只看該作者

Re: 小三中文作文很差

熱門書自然能引起同學閱讀興趣,但所費不菲,簡體字亦非香港小學生所能理解。較易做到是到圖書館借書。一些繪本(台譯日本或外國)字少創意高,句式簡潔,不冗贅,對初小同學來說是絕對有益有建設性的,可惜對升小四的同學來說可能過於淺易,但不妨一試,從分量輕巧一點的書開始,小朋友至少不抗拒。三毛的雨季不再來等的書也適合高小及以上的同學看,文字好,內容有趣,什麼年代的人看也是好故事。可惜圖書館的蔵書已很殘舊,我在書局又已找不到!有沒有人知道可以在哪可買到?中文作文要做好,另一方法是寫日記,小段的寫,字數不用多,目的是習慣「寫字」不困難。作句比較悶,而且不容易,因為用作句用的大多為較抽象的字詞,好句難得,老套的寫來幹啥?(雖然學校考試一定考作句!)有時間再討論。

Rank: 4


889
15#
發表於 07-6-18 19:44 |只看該作者

Re: 小三中文作文很差

Joe媽媽,

大家提議都很好, 但我想問你的小朋友是否喜歡看書? 你們所提供的書的確是好書, 不過最緊要是你小朋友所揀的書是可以令他提起興趣, 你不妨留意他的興趣而從中選擇. 第二, 其實你想小朋友寫作寫得好, 你可以鼓勵他寫日記, 但唔好批評他的日記, 讓他大膽寫出他的感受, 持之以恆, 他的作文便會有改善的. 以上兩種方法如可同時進行就更加雙德益彰, 希望可以幫到你.

Rank: 5Rank: 5


1520
16#
發表於 07-6-18 21:34 |只看該作者

Re: 小三中文作文很差

其實一般小學,由小二上小三開始,由作句到作文,都是很難的。我大兒子的班主任說,他們大部份都做得不算太好。不過這個班主任很好,不斷和他們練習,教他們造句子,她用的方法很獨到,句子的通順,全都是全靠每天叫他們背誦中文課文而開始的,既然每天都背,當然是可以在作文時使用出來了。而老師日常教的,就是作不同文章的構造,例如:作記事文要有「

Rank: 2


64
17#
發表於 07-6-18 21:43 |只看該作者

Re: 小三中文作文很差

小學生常見問題:怕寫作,未能掌握筆順部首字型結構,文章理解弱
有興趣請教任教中文科達二十年的科主任嗎?
可電27109788

Rank: 4


864
18#
發表於 07-7-4 19:17 |只看該作者
原文章由 MyJade 於 07-6-18 19:44 發表
Joe媽媽,

大家提議都很好, 但我想問你的小朋友是否喜歡看書? 你們所提供的書的確是好書, 不過最緊要是你小朋友所揀的書是可以令他提起興趣, 你不妨留意他的興趣而從中選擇. 第二, 其實你想小朋友寫作寫得好, ...


現在給他跟老師學普通話, 希望有幫助!

他都看很多書, 但比較粗心大意, 看完之後無留心人家之用字手法. 作文用廣東話去寫. 如xxxx六時左右, 他寫: 6點到(\聲)!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖