關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問有冇救世軍韋理夫人下午校的家長
發新帖
查看: 1216|回覆: 10
go

請問有冇救世軍韋理夫人下午校的家長 [複製鏈接]

Rank: 1


6
1#
發表於 07-6-21 23:17 |只看該作者

請問有冇救世軍韋理夫人下午校的家長

之前參觀過韋理夫人下午校的開放日,對該校的感覺都很好,但知道近年收生麻麻,請問有冇救世軍韋理夫人下午校的家長,可以分享老師是不是很nice?功課多不多?明年是不是全日制?謝謝!

Rank: 1


7
2#
發表於 07-6-22 12:58 |只看該作者

Re: 請問有冇救世軍韋理夫人下午校的家長

08年會搬去環翠邨內,因環境麻麻,幾雜吓!所以都會選上午校多啲

Rank: 1


1
3#
發表於 07-6-22 23:38 |只看該作者

Re: 請問有冇救世軍韋理夫人下午校的家長

我都喜歡杏花村的環境多的,請問上午校好嗎?功課忙嗎?

Rank: 1


7
4#
發表於 07-6-23 18:51 |只看該作者

Re: 請問有冇救世軍韋理夫人下午校的家長

上午校功課不是太多,但每月評估測驗考試,差不多全年都唔多得嫻

Rank: 1


6
5#
發表於 07-6-26 00:07 |只看該作者

Re: 請問有冇救世軍韋理夫人下午校的家長

ribena
每月評估測驗考試,會不會很忙?知不知小朋友開心嗎?老師好不好?你還會有什麼選擇呢?

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1348
6#
發表於 07-6-26 11:12 |只看該作者

Re: 請問有冇救世軍韋理夫人下午校的家長

但每月評估測驗考試,差不多全年都唔多得嫻:-   
我囡囡及囝囝在此校讀p.1&p.6, 它每年4測4考, 而且測驗/默書不計考試分的. 功課真的不是太多.


ribena 寫道:
上午校功課不是太多,但每月評估測驗考試,差不多全年都唔多得嫻
:-   

Rank: 1


6
7#
發表於 07-6-30 23:41 |只看該作者

Re: 請問有冇救世軍韋理夫人下午校的家長

kianmama
你的小朋友喜歡返

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1348
8#
發表於 07-7-3 14:34 |只看該作者
ababy:

我的小朋友很喜歡返學. 有時學校放假, 都會話好悶要返學.

Rank: 1


6
9#
發表於 07-7-4 14:09 |只看該作者
kianmama:
想請你的小朋友是讀上午校or下午校的?老師有愛心嗎?請問你對

Rank: 3Rank: 3


252
10#
發表於 07-7-4 14:23 |只看該作者

請問下午校係咪用普通話教中文科?

下午校係咪每年4考1測?

謝謝!
新學期, 新希望......... : >

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1348
11#
發表於 07-7-4 15:18 |只看該作者
ababy:

我小朋友讀上午校,在囝囝這6年裏, 當然有好及不好的老師(相信每一間學校都一樣), 但多數都是好老師, 如小朋友有什麼問題, 老師都很樂意和我一齊商量解決方法.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖