關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 協和上午好不好?
發新帖
查看: 970|回覆: 6
go

協和上午好不好? [複製鏈接]

Rank: 2


46
1#
發表於 07-6-30 15:49 |只看該作者

協和上午好不好?

請問協和上午好不好,是否程度太淺?老師又怎樣?是不是學校都較以前遜色?因派位到了那裡,對該校不太熟悉,不知點算好?真是十分擔心。

Rank: 3Rank: 3


137
2#
發表於 07-7-3 15:06 |只看該作者
我覺得協和上下午都唔好, 因程度太淺.......(我朋友個女讀緊) 如上中學會比較辛苦.....由其英中!!!

Rank: 3Rank: 3


200
3#
發表於 07-7-5 02:10 |只看該作者
這間學校的校風都OK,功課都叫不太多
每科都有功作紙給學生做。

Rank: 5Rank: 5


2713
4#
發表於 07-7-5 09:29 |只看該作者
普通一間津小.

Rank: 5Rank: 5


1601
5#
發表於 07-7-5 09:34 |只看該作者
  我本人都好認同 Mrssslui,
但係有人話佢好好,
住黃大仙網都要扣門入,
果個咪係我親戚囉....


原文章由 Mrssslui 於 07-7-5 09:29 發表
普通一間津小.

[ 本文章最後由 leeleelumlum 於 07-7-5 09:36 編輯 ]
孩子需要鼓勵, 適當的稱讚和鼓勵,
會使他更努力去完成任務, 對自己更有自信.
在小朋友的學習過程中,父母的啟發與鼓勵是十分重要。

Rank: 5Rank: 5


2713
6#
發表於 07-7-5 09:36 |只看該作者
叩門應該好容易入.

Rank: 5Rank: 5


1601
7#
發表於 07-7-5 09:46 |只看該作者
啱呀, 上下午共二佰多過位, 已經唔難,
再加上佢幼稚園都係佢.... 難得佢開心到.....
而家個升中網差咗, 連自己間聯繫中學都想飛起佢.....
都唔係好明佢...


原文章由 Mrssslui 於 07-7-5 09:36 發表
叩門應該好容易入.
孩子需要鼓勵, 適當的稱讚和鼓勵,
會使他更努力去完成任務, 對自己更有自信.
在小朋友的學習過程中,父母的啟發與鼓勵是十分重要。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖