關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 軒官上午好定係聖若瑟?
發新帖
查看: 1182|回覆: 4
go

軒官上午好定係聖若瑟? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


286
1#
發表於 07-7-5 16:14 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
如果小朋友好讀得書, 應該俾佢入軒官定聖若瑟?
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


246
2#
發表於 07-7-5 17:16 |只看該作者
聖若瑟:有競爭才有進步

原文章由 julietta 於 07-7-5 16:14 發表
如果小朋友好讀得書, 應該俾佢入軒官定聖若瑟?

Rank: 5Rank: 5


2023
3#
發表於 07-7-5 17:21 |只看該作者
聽講軒官多數上皇仁,不過我鍾意聖若瑟!

Rank: 3Rank: 3


286
4#
發表於 07-7-5 23:08 |只看該作者
原文章由 babyhowie 於 07-7-5 17:21 發表
聽講軒官多數上皇仁,不過我鍾意聖若瑟!


babyhowie,

我都好似你咁諗, 所以心大心細。唔該各位俾d 意見。

Julietta

Rank: 5Rank: 5


2023
5#
發表於 07-7-5 23:14 |只看該作者
原文章由 julietta 於 07-7-5 23:08 發表


babyhowie,

我都好似你咁諗, 所以心大心細。唔該各位俾d 意見。

Julietta


既然你鍾意St. Joseph,咁就揀呢間啦!

我其實都面對緊同一問題,
不過我只係煩緊個仔讀邊間幼稚園
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖