註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
別墅
返回頂部
原文章由 瀅瀅媽咪 於 07-7-5 10:16 發表 hi, 我女明年會讀小一, 今年要選學校, 請問住38區的家長會點簡呀? 有冇心儀的小學呀! 38網好似得6間左右小學呢? 聽聞只有2間叫做好, 但有一間08年會搬, 是否少了一間抽呢? 有冇今年讀小一的家長, 請比d意見 ...