關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 38網的家長,妳會點選小一呢?
發新帖
查看: 592|回覆: 1
go

38網的家長,妳會點選小一呢? [複製鏈接]

Rank: 4


724
1#
發表於 07-7-5 10:16 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
hi,

我女明年會讀小一, 今年要選學校, 請問住38區的家長會點簡呀? 有冇心儀的小學呀! 38網好似得6間左右小學呢? 聽聞只有2間叫做好, 但有一間08年會搬, 是否少了一間抽呢?
有冇今年讀小一的家長, 請比d意見.

thk
   0    0    0    0
[size=large]我家有隻百厭貓[img align=right]http://img11.picsplace.to/img10/25/logo_copy2.jpg[/img]

Rank: 4


724
2#
發表於 07-7-5 16:38 |只看該作者
Hi, 有冇人可以答我呀!



原文章由 瀅瀅媽咪 於 07-7-5 10:16 發表
hi,

我女明年會讀小一, 今年要選學校, 請問住38區的家長會點簡呀? 有冇心儀的小學呀! 38網好似得6間左右小學呢? 聽聞只有2間叫做好, 但有一間08年會搬, 是否少了一間抽呢?
有冇今年讀小一的家長, 請比d意見 ...
[size=large]我家有隻百厭貓[img align=right]http://img11.picsplace.to/img10/25/logo_copy2.jpg[/img]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖