關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖保祿, 嘉諾撒,農圃官小點選擇?
發新帖
查看: 996|回覆: 8
go

聖保祿, 嘉諾撒,農圃官小點選擇? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1298
1#
發表於 07-7-4 22:54 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
以下學校大家點選擇 ? 點排位 ?

農圃道官立小學
中學校綱好, 但近來bk mama有些 command 不太好, 校舍細

嘉諾撒小學(新蒲崗)
中學校綱唔好, 但屋企樓下, 校舍大, 是黃大仙區最好的其中一間

聖保祿天主教小學
中學校綱超好, 但上下午班, 距離屋企好遠


thanks
ttma

   0    0    0    0

Rank: 4


660
2#
發表於 07-7-5 03:05 |只看該作者
比較少見報校範圍這麼廣。

三間小學的排位很明顯會和您家的距離成反比,即是越遠越理想,而聖保祿天主教不只校網好,她的直屬中學亦是上選。

個人意見是,反正由新蒲崗到農圃道官立小學不會花很多時間,可以不考慮嘉諾撒小學(新蒲崗)。

至於聖保祿天主教,車程雖遠但只須半天上學,要衡量是否可以利用半天上學所省回的時間,補足囡囡的舟車勞頓。以我所知,現在不少人家住九龍而給子女報讀香港區的小學,例如聖約瑟小學、聖保祿學校(小學部)、瑪利曼小學等,而他們都說大多都在7時15分左右上車(保母車或私家車不定)。不妨趕快問問保母車的接送時間,然後作出決定。

別猶豫太久,還有很多家長在等候補。

原文章由 TTMA 於 07-7-4 22:54 發表
以下學校大家點選擇 ? 點排位 ?

農圃道官立小學
中學校綱好, 但近來bk mama有些 command 不太好, 校舍細

嘉諾撒小學(新蒲崗)
中學校綱唔好, 但屋企樓下, 校舍大, 是黃大仙區最好的其中一間

聖 ...

[ 本文章最後由 leschelems 於 07-7-5 03:09 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1034
3#
發表於 07-7-5 20:32 |只看該作者
唔怕遠就選聖保祿天主教
怕遠就選嘉諾撒小學

放棄農圃道官小

如果係我, 我會試聖保祿天主教, 試一年如果發覺小朋友真係太辛苦, 1. 可考慮搬屋 或 2.轉校, 其實會好多學校都會收聖保祿天主教學生, 問題不大

原文章由 TTMA 於 07-7-4 22:54 發表
以下學校大家點選擇 ? 點排位 ?

農圃道官立小學
中學校綱好, 但近來bk mama有些 command 不太好, 校舍細

嘉諾撒小學(新蒲崗)
中學校綱唔好, 但屋企樓下, 校舍大, 是黃大仙區最好的其中一間

聖 ...

Rank: 4


660
4#
發表於 07-7-5 20:52 |只看該作者
雖然我不認同選嘉諾撒小學,但是龍馬媽媽試讀聖保祿天主教的辦法都相當可取。如果長遠體力不支又不打算搬家,二年級時用聖保祿的名,加上距離太遠為理由,應該不難找到九龍區的學校。如果成績優異,說不定不用再考慮農圃道官小�嘉諾撒小學,可以更進一步。

原文章由 龍馬媽媽 於 07-7-5 20:32 發表
唔怕遠就選聖保祿天主教
怕遠就選嘉諾撒小學

放棄農圃道官小

如果係我, 我會試聖保祿天主教, 試一年如果發覺小朋友真係太辛苦, 1. 可考慮搬屋 或 2.轉校, 其實會好多學校都會收聖保祿天主教學生, 問題不 ...

Rank: 5Rank: 5


3721
5#
發表於 07-7-5 21:54 |只看該作者
原文章由 龍馬媽媽 於 07-7-5 20:32 發表
唔怕遠就選聖保祿天主教
怕遠就選嘉諾撒小學

放棄農圃道官小

如果係我, 我會試聖保祿天主教, 試一年如果發覺小朋友真係太辛苦, 1. 可考慮搬屋 或 2.轉校, 其實會好多學校都會收聖保祿天主教學生, 問題不 ...


我都會試聖保祿天主教, e+ 好多過海 nanny bus ga, don't give up ar!  好多時過海車仲快過住係 hk island ge 小朋友.....

BTW, 想問下以上3間都係  knock door 而備取錄嗎?

Rank: 5Rank: 5


1298
6#
發表於 07-7-5 23:48 |只看該作者
各位,

十分感謝大家回覆 , 我派位派咗10幾志願, 之後去叩門law! 叩咗農圃道官小,聖保祿天主教小學, 嘉諾撒小學(新蒲崗)
保良局錦泰小學, 獻主會, 馬頭涌官小 (無得interview), 好luncky全部都收, 之後巳即時放棄了幾間, 及註冊嘉諾撒小學(新蒲崗), 這個week先收到通知 st paul & 農圃官小ok, \"\" \"\"

ttma

Rank: 4


660
7#
發表於 07-7-6 00:03 |只看該作者
因為您的努力,所以現在您由「愁」升格成為「煩」,無論最後您選哪一家,將來您的囡囡都應感激您為她的付出。

原文章由 TTMA 於 07-7-5 23:48 發表
各位,

十分感謝大家回覆 , 我派位派咗10幾志願, 之後去叩門law! 叩咗農圃道官小,聖保祿天主教小學, 嘉諾撒小學(新蒲崗)
保良局錦泰小學, 獻主會, 馬頭涌官小 (無得interview), 好lunc ...

Rank: 5Rank: 5


1034
8#
發表於 07-7-6 00:26 |只看該作者
我都好佩服你的毅力, 可以香港九龍週圍搵學校, 証明你努力沒有白費, 而且你囡囡應該都好smart, 咁多間學校都收, 其實有沒有問過囡囡意見想讀邊間呢? 又或者試下問幼稚園老師, 睇下她們覺得你囡囡適合邊間!

原文章由 TTMA 於 07-7-5 23:48 發表
各位,

十分感謝大家回覆 , 我派位派咗10幾志願, 之後去叩門law! 叩咗農圃道官小,聖保祿天主教小學, 嘉諾撒小學(新蒲崗)
保良局錦泰小學, 獻主會, 馬頭涌官小 (無得interview), 好lunc ...

Rank: 5Rank: 5


1298
9#
發表於 07-7-6 00:42 |只看該作者
做人媽媽, 只想做到最好 , 即使選了一間我覺得最好, 可能到最後都未必合適囡囡, anyway, 大家努力過, 我的囡囡不是特別smart, 可能今年出生率低, 較easy 叩門: , 不過當初收到結果, 有點唔知點好, 較好的學校都try叩門吧 !

ttma
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖