- 在線時間
- 131 小時
- 最後登錄
- 17-1-11
- 國民生產力
- 23
- 附加生產力
- 314
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-8-9
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 106
- 主題
- 5
- 精華
- 0
- 積分
- 443
- UID
- 28256
 
|
Hello Bonnie Kam,
我地又見啦, 記唔記得我呀 ?
真係 "橋" 囡囡係靈糧今年升小三, 你話囝囝想轉去靈糧的原因是甚麼 ? 要睇下佢之前讀邊間小學 ? 如果係想讀間淺d既, 我個人認為靈糧d課程都唔淺, 囡囡剛剛派左部份三年級既新書, 我淨係睇佢本英文書都嚇死 (佢地今年轉左本教科書), 心諗四年級就唔知自己教唔教到啦 ! 有人話一二年要攞90分以上好易, 但三年級開始就要考小朋友既真功夫啦, 我睇完囡囡d新書之後就真係信, 又比二年級深左好多, 課文又長生字又多, 唉 !
我個人認為靈糧係一間幾好既學校, 至少囡囡暫時都好鐘意返學, 老師同校長都好好, 好肯同你傾小朋友既野, 同埋好錫d學生, 呢點已經好重要啦 ! |
|