關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 今日個仔派左成績表…好唔開心…
發新帖
查看: 3124|回覆: 18
go

今日個仔派左成績表…好唔開心… [複製鏈接]

Rank: 4


977
1#
發表於 07-7-4 22:48 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
今日個仔派左成績表,成績勁退步,我好唔開心呀!
佢讀緊小一,全級有16x人,佢只係考5x,上次佢都可以考到1x,今次真係退步得好緊要,睇到成績表既時候我都嚇一跳,真係估唔到咁差架…
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


235
2#
發表於 07-7-4 23:17 |只看該作者
原文章由 小時候 於 07-7-4 22:48 發表
今日個仔派左成績表,成績勁退步,我好唔開心呀!
佢讀緊小一,全級有16x人,佢只係考5x,上次佢都可以考到1x,今次真係退步得好緊要,睇到成績表既時候我都嚇一跳,真係估唔到咁差架…



唉......我都係呢......我仔派完卷返來話中,英,常都唔合格呢......真激氣.....但都冇辦法啦....都考完洛.....為由明年再努力啦...你都唔好唔開心啦...小朋友有時唔係唔識...但又唔知點解發揮唔到.

Rank: 4


877
3#
發表於 07-7-4 23:37 |只看該作者
我個仔又是小1, 我明天才取成績表, 不過所知的應該幾好.

小朋友是這樣的,就算同他溫得好熟, 到考試時就一片空白, 唯有平時勤d 同他溫習.

Rank: 3Rank: 3


200
4#
發表於 07-7-5 01:57 |只看該作者
我囝囝下星期先派成續成,唔知考成點呢
但今次數學同常識就剛剛合格,上次考這兩科都有80分以上呀
數學係囝囝最勁這科,都考得64分

你都唔好唔開心啦,下次大家再次努力啦

Rank: 6Rank: 6


7066
5#
發表於 07-7-5 09:36 |只看該作者
唔好 啦,佢咁細個,要追返上去有大把機會!!我個死仔上次exam考全級8X,以前係十名之內,我仲大打擊啦!我only同個仔講話知佢完全無溫書,下次請佢盡力,點知佢期尾exam科科都過90,由佢經歷下失敗,佢就識追求進步啦

Rank: 5Rank: 5


2798
6#
發表於 07-7-5 11:36 |只看該作者
原文章由 小時候 於 07-7-4 22:48 發表
今日個仔派左成績表,成績勁退步,我好唔開心呀!
佢讀緊小一,全級有16x人,佢只係考5x,上次佢都可以考到1x,今次真係退步得好緊要,睇到成績表既時候我都嚇一跳,真係估唔到咁差架…


Hi, 小時候,

我想問 : 全級有16x人,佢係考5x, 平均分是多少 ?
上次佢都可以考到1x, 平均分又是多少 ?
如果是差不多, 就不要唔開心呀!

Terry280905

Rank: 5Rank: 5


2685
7#
發表於 07-7-5 11:50 |只看該作者
唔好唔開心啦,下次再次努力啦:-| :-|

Rank: 5Rank: 5


1015
8#
發表於 07-7-5 12:52 |只看該作者
唔好唔開心啦! 我仲慘!

我個儍豬, 有日老師打比我, 沒氣咁同我講: 你個女的程度, 功課, 上堂表現等等, 點計都係首五名內, 但唔知點解, 次次測驗考試都唔理想.  原因係她一見張測驗考試巻就唔想做, 你話點會考得好?!

你話激唔激氣!

Rank: 4


977
9#
發表於 07-7-5 22:29 |只看該作者
Terry280905,

我個仔上次考1x既時候,平均分係92,今次考5x平均分就只得85,其實佢今次考試主科普遍都有90分,真係唔明點解名次會咁低…自從收到呢份成績表之後,我都冇晒心機…好down呀我…

Rank: 5Rank: 5


1717
10#
發表於 07-7-5 23:02 |只看該作者
唔好用名次去睇啦,平均分85分都好叻仔呀@@

Rank: 2


47
11#
發表於 07-7-5 23:19 |只看該作者
我現在才感到"家長之苦". 我個仔本來數學都不錯, 但今次final冇讀題目, 佢唔明題目, 咁就肥咗la, 晴天霹靂, 下星期才派成績表, 我都唔知幾擔心

Rank: 5Rank: 5


2798
12#
發表於 07-7-6 09:28 |只看該作者
原文章由 小時候 於 07-7-5 22:29 發表
Terry280905,

我個仔上次考1x既時候,平均分係92,今次考5x平均分就只得85,其實佢今次考試主科普遍都有90分,真係唔明點解名次會咁低…自從收到呢份成績表之後,我都冇晒心機…好down呀我…

小時候,

就係囌, 我個仔同您個仔情況差不多 : 91分,考4x;
89分,考6x; 可能是平時Dictition, 考Oral & Listening of Chinese & English 時高時low, therefore, I hope he can keep the
average mark on this level (80 or above), that is great!

Don't be unhappy! Take it easy! 一起努力,加油!

Rank: 5Rank: 5


2798
13#
發表於 07-7-6 09:30 |只看該作者
原文章由 5354 於 07-7-5 23:02 發表
唔好用名次去睇啦,平均分85分都好叻仔呀@@



Fisherhall,


Totally agree!

Sorry! To: 5354 才對!

[ 本文章最後由 Terry280905 於 07-7-6 09:36 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


437
14#
發表於 07-7-6 13:47 |只看該作者
我仔仔上次平均分 91...幾都已經考 80 ~ 90 , 今次成績仲差左好多, 真係唔知下個禮拜派成績表會係點

Rank: 4


692
15#
發表於 07-7-6 13:55 |只看該作者
如果主科普遍都有90分, 咁邊有問題呢, 係學校計分既方法影響名次
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1262
16#
發表於 07-7-6 14:02 |只看該作者
我覺得你哋D小朋友好叻! 我個女成績無咁好, 但我都無話佢, 因為佢都有比心機, 畢竟小朋友需要我哋比信心佢呀!:

Rank: 5Rank: 5


1734
17#
發表於 07-7-6 14:07 |只看該作者
未收到細仔成績表已知一定勁差
所以都無咩話開唔開心
望唔好再有新低點就算喇:-|
今日收到大仔班主任老師電話
話大仔今次成績大有進步
仲有獎學金
即時心情靚番哂
0.5分可能已經退後10幾位
最緊要睇成績
我覺得你小朋友好叻
咪唔開心

[ 本文章最後由 揚莉煒媽咪 於 07-7-6 14:09 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1469
18#
發表於 07-7-6 15:32 |只看該作者
原文章由 小時候 於 07-7-4 22:48 發表
今日個仔派左成績表,成績勁退步,我好唔開心呀!
佢讀緊小一,全級有16x人,佢只係考5x,上次佢都可以考到1x,今次真係退步得好緊要,睇到成績表既時候我都嚇一跳,真係估唔到咁差架…


唔好唔開心! 8x分已經好好! 可能下學期d卷深d, 而上學期未適應的小朋友勁谷後發力, 此消彼長, 名次才低些.

Rank: 4


977
19#
發表於 07-7-6 15:43 |只看該作者
多謝晒各位!
而家係學校派成績表既時候,希望大家既小朋友都有滿意既成績啦!:) :)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖