關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 德貞或德雅小學,揀邊一間好?
發新帖
查看: 1790|回覆: 12
go

德貞或德雅小學,揀邊一間好? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


114
1#
發表於 07-6-28 18:19 |只看該作者

德貞或德雅小學,揀邊一間好?

如題.

Rank: 6Rank: 6


8773
2#
發表於 07-6-28 20:19 |只看該作者

Re: 德貞或德雅小學,揀邊一間好?

我會選德雅, 因為它的中學係英中.


7455
3#
發表於 07-6-28 20:50 |只看該作者

Re: 德貞或德雅小學,揀邊一間好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4799
4#
發表於 07-6-28 23:49 |只看該作者

Re: 德貞或德雅小學,揀邊一間好?

我都會選德雅, 同樣因為中學係英中.

Rank: 3Rank: 3


114
5#
發表於 07-6-29 14:46 |只看該作者

Re: 德貞或德雅小學,揀邊一間好?

但是我果個是仔仔來的,不是女.那該怎樣選?
我又聽聞德雅會谷小朋友讀好書,一科不合格都要留班,那對於小朋友來說,會否太辛苦?
功課會否太多?
紀律方面是否很嚴?
德雅是中文小學,那麼校內學生的英文水平可以嗎?
你們的子女是讀這小學的,可給些意見嗎?

Rank: 6Rank: 6


7684
6#
發表於 07-6-29 16:41 |只看該作者

Re: 德貞或德雅小學,揀邊一間好?

我有個朋友囡囡在此校讀, 她上年三年級有一科唔合格, 就要留級. 而且英文是比出年學校教高半級, 而數學係英文, 忘了有無中文數學. 只知分數是八十多分會被老師話, 因班內多數同學都是九十幾. 希望幫到你.
禁止在戶名,頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結

Rank: 3Rank: 3


393
7#
發表於 07-6-29 17:03 |只看該作者

Re: 德貞或德雅小學,揀邊一間好?

Rank: 3Rank: 3


393
8#
發表於 07-6-29 17:05 |只看該作者

Re: 德貞或德雅小學,揀邊一間好?

Rank: 3Rank: 3


393
9#
發表於 07-6-29 17:08 |只看該作者

Re: 德貞或德雅小學,揀邊一間好?

我相信而家學校己經改左好多, 最初都有大家既諗法, 好怕小朋友讀得好辛苦, 但相信大家應該放心啦. . .
1.  而家功課多係學校完成, 都唔難識應.
2.  學校只係英文讀高一級, 其如一樣.
3.  而老師方面我就從味聽過八十分會比老師話.
所以應該可以放心.

Susanna Chan
該用戶已被刪除

10#
發表於 07-6-30 17:03 |只看該作者

Re: 德貞或德雅小學,揀邊一間好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


850
11#
發表於 07-7-1 23:51 |只看該作者

Re: 德貞或德雅小學,揀邊一間好?

For my opinion, both shcools are OK.
If you want your children to learn more Mandarin, then choose Tak Ching, becasue they teach Chinese and General Studies in Mandarin,  not Cantonese. other subjects in Enghish even Maths and Science.  So one of my friends that her daugther can speak very good Manadrin after one year studying there. Their Class ratio: 1: 25
So it is be more better preparation to go to Enghlish Secondary school.


Tak Ngar, they teach Chinese in Cantonese only.
Their math's book in Chinese only not in  Enghlish.
Class ratio: 1: 30.
If the students study in Enghlish Secondary , it will take more time .

So It will depend on parent's decision.

best regards


Rank: 3Rank: 3


114
12#
發表於 07-7-3 14:30 |只看該作者
tongtong11,
非常多謝你的回應.
至於紀律方面,哪一間會嚴些呢?因我的仔仔是屬於好動,坐不定那類的.
升中派位方面又如何?

Rank: 3Rank: 3


114
13#
發表於 07-7-7 13:29 |只看該作者
有無人知道呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖