關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2008 屯門/天水圍/元朗小一入學
發新帖
查看: 691|回覆: 0
go

2008 屯門/天水圍/元朗小一入學 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


149
1#
發表於 07-7-11 12:08 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
各好友,

想問下你地幫左太子/女唸定揀咩學校未呀? 呢個係我頭三位既draft:

何日東
光明英來
元朗靈愛

大家會唔會有其他choice 呀?
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


155
2#
發表於 07-7-11 12:15 |只看該作者
我朋友女兒於何日東讀小一巳一年,功課(包括worksheet)每日大約有十樣,做父母的也不輕鬆,但該校校風好,學校在屯門區也很出名.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖