關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 塘尾道官立小學升中派位
發新帖
查看: 2674|回覆: 2
go

塘尾道官立小學升中派位 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10280
1#
發表於 07-7-10 17:13 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
派得好唔好?
P.5-P.6 係咪 A-F 班跟成績排?
P.5E 考第二,有無機會係band 1?
Thanks!
   0    0    0    0
[img align=left]http://i46.photobucket.com/albums/f119/virgokaren/virgokaren_02.gif[/img]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10280
2#
發表於 07-7-11 16:54 |只看該作者
原文章由 virgokaren 於 07-7-10 17:13 發表
派得好唔好?
P.5-P.6 係咪 A-F 班跟成績排?
P.5E 考第二,有無機會係band 1?
Thanks!


Any body know????
[img align=left]http://i46.photobucket.com/albums/f119/virgokaren/virgokaren_02.gif[/img]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12163
3#
發表於 07-7-12 00:01 |只看該作者
我睇書得三成入BAND1,吾系几好喎..
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖