關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 想揾數學補習, 學林好嗎?
發新帖
查看: 811|回覆: 2
go

想揾數學補習, 學林好嗎? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


109
1#
發表於 07-7-12 10:11 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
囡囡數學麻麻地, 想揾補習, 升p6, 有冇好介紹呀? 北角區, many thanks
   0    0    0    0

Rank: 4


718
2#
發表於 07-7-12 16:09 |只看該作者
我仔今年升k3是學kwik已學懂計加數進度較快, 有聞說kumon數進度較慢, 但數學基礎會較好, 妳不妨作比較.


44
3#
發表於 07-7-12 16:49 |只看該作者

數學班

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題