關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 沙田區小一派位結果? 請2007年入小一分享o下 ...
發新帖
查看: 1198|回覆: 4
go

沙田區小一派位結果? 請2007年入小一分享o下 [複製鏈接]

Rank: 4


584
1#
發表於 07-7-11 11:53 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
請問沙田區2007年入小一派位結果如何, 你地d仔女派去邊間學校? 另想知你地仔女之前 k3 係讀邊間幼稚園? 獲派小學係第幾志願?

[ 本文章最後由 happybaby1 於 07-7-11 13:13 編輯 ]
   0    0    0    0

Rank: 2


54
2#
發表於 07-7-11 12:13 |只看該作者
Do you mean year 2007
原文章由 happybaby1 於 07-7-11 11:53 發表
請問沙田區2008年入小一派位結果如何, 你地d仔女派去邊間學校? 另想知你地仔女之前 k3 係讀邊間幼稚園? 獲派小學係第幾志願?

Rank: 4


584
3#
發表於 07-7-11 13:12 |只看該作者
係呀2007年開學, 打錯o左.

原文章由 Gwhy 於 07-7-11 12:13 發表
Do you mean year 2007

Rank: 3Rank: 3


112
4#
發表於 07-7-11 17:18 |只看該作者
我個女2007年9月將入小學,大抽獎時排第一志愿. 大抽獎講彩數, K3時讀那間都冇問題,我女女不是在沙田讀幼稚園.
Tammy mama

Rank: 5Rank: 5


1267
5#
發表於 07-7-12 00:20 |只看該作者
我屬大圍88校網,囡囡派到乙部第一志願,沙官
囡囡讀屋邨幼稚園,佢d同學,認識的只有兩個派不到第一志願
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖