註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
別墅
返回頂部
洋房
原文章由 happybaby1 於 07-7-11 11:53 發表 請問沙田區2008年入小一派位結果如何, 你地d仔女派去邊間學校? 另想知你地仔女之前 k3 係讀邊間幼稚園? 獲派小學係第幾志願?
原文章由 Gwhy 於 07-7-11 12:13 發表 Do you mean year 2007
複式洋房
大宅