關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 Grade 5 Piano 2007/2008 你地小朋友彈邊首?
發新帖
查看: 1008|回覆: 6
go

Grade 5 Piano 2007/2008 你地小朋友彈邊首? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1198
1#
發表於 07-7-7 21:24 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我個女的老師話亞女手細, C part 選唔到?
A1
B1
C?
   0    0    0    0

Rank: 4


660
2#
發表於 07-7-8 00:02 |只看該作者
如果真的手掌太小,先練習其實兩部份,多等數月再作決定。如果到時仍然太小,唯有推遲考試日期。

原文章由 JJBBCC 於 07-7-7 21:24 發表
我個女的老師話亞女手細, C part 選唔到?
A1
B1
C?

Rank: 5Rank: 5


1198
3#
發表於 07-7-9 09:10 |只看該作者
Thanks!
我個女升小四,彈到七度,八度掂到彈唔起 , 但老師話可以考五级 Scale已經OK!  亞女唔開心 - 老師話C part 選唔到
你地呢?  老師會想辨法!
原文章由 leschelems 於 07-7-8 00:02 發表
如果真的手掌太小,先練習其實兩部份,多等數月再作決定。如果到時仍然太小,唯有推遲考試日期。

Rank: 1


16
4#
發表於 07-7-12 00:16 |只看該作者
A2
B2 plus B1 (not yet decided)
C

Rank: 3Rank: 3


456
5#
發表於 07-7-12 02:58 |只看該作者
亞仔報左11月考~
A1
B1
C4
亞仔隻手都係細彈唔到8度,但亞SIR話唔彈一個音都OK~~
PART C真係好難揀,我自己揀PART C第4首,要自己再買另一本書.

你地練到點呀? 我亞SIR上星期先剛剛教左PART B 最後個PART!

elainebell

Rank: 5Rank: 5


3211
6#
發表於 07-7-12 10:24 |只看該作者
Hi,

我女都是升 p.4, also has small hands, but 指距較闊 & 鬆 (Miss 話), so 佢彈到八度.  ....5 g 同這個有沒有關係---我女頗喜歡在 keyboards 上張開晒 d 手指看自己 touch 到幾多度...may be 叫你女女得閒多 d 伸張下佢 d手指.

我女彈A4, B3, C6.

我看有kids also 手細, 佢揀 C2, 你問下你 Miss ok 否?!....may be 佢要 match 埋巳選 list A & B d 風格.   

BTW, 你女幾時考?
原文章由 JJBBCC 於 07-7-9 09:10 發表
Thanks!
我個女升小四,彈到七度,八度掂到彈唔起 , 但老師話可以考五级 Scale已經OK!  亞女唔開心 - 老師話C part 選唔到
你地呢?  老師會想辨法!

[ 本文章最後由 asinai 於 07-7-12 10:40 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3211
7#
發表於 07-7-12 10:28 |只看該作者
Hi, elainbell,

我女巳教晒3首歌 (of course 重有好多 details 要執!), 反而 scale 未攪掂!
原文章由 elainebell 於 07-7-12 02:58 發表
亞仔報左11月考~
A1
B1
C4
亞仔隻手都係細彈唔到8度,但亞SIR話唔彈一個音都OK~~
PART C真係好難揀,我自己揀PART C第4首,要自己再買另一本書.

你地練到點呀? 我亞SIR上星期先剛剛教左PART B 最後個PART! ...
‹ 上一主題|下一主題