- 在線時間
- 674 小時
- 最後登錄
- 17-7-11
- 國民生產力
- 115
- 附加生產力
- 1053
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-7-3
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2043
- 主題
- 2
- 精華
- 0
- 積分
- 3211
- UID
- 145390
 
|
Hi,
我女都是升 p.4, also has small hands, but 指距較闊 & 鬆 (Miss 話), so 佢彈到八度. ....5 g 同這個有沒有關係---我女頗喜歡在 keyboards 上張開晒 d 手指看自己 touch 到幾多度...may be 叫你女女得閒多 d 伸張下佢 d手指.
我女彈A4, B3, C6.
我看有kids also 手細, 佢揀 C2, 你問下你 Miss ok 否?!....may be 佢要 match 埋巳選 list A & B d 風格.
BTW, 你女幾時考?
原文章由 JJBBCC 於 07-7-9 09:10 發表 
Thanks!
我個女升小四,彈到七度,八度掂到彈唔起 , 但老師話可以考五级 Scale已經OK! 亞女唔開心 - 老師話C part 選唔到
你地呢? 老師會想辨法!
[ 本文章最後由 asinai 於 07-7-12 10:40 編輯 ] |
|