關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友因怕俾人罵而講大話
發新帖
查看: 1352|回覆: 3
go

小朋友因怕俾人罵而講大話 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


495
1#
發表於 07-7-14 09:20 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
有無人試過發現小朋友講大話而原因是小朋友怕會俾媽媽罵?
有時我會叫小朋友下午4至5點去公園玩,晚上問他有無去,他答有但我知他無。最初他死也不認自己講大話,但在我們說我們知道了事實後就認了。他只有6歲,我已不只一次告訴他不可講大話,軟硬的方法也用過,但昨晚他又講大話了!
請問有何方法可令小朋友不再講大話呢?
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


118
2#
發表於 07-7-14 09:36 |只看該作者

小朋友因怕俾人罵而講大話

原文章由 Sandra_100 於 07-7-14 09:20 發表
有無人試過發現小朋友講大話而原因是小朋友怕會俾媽媽罵?
有時我會叫小朋友下午4至5點去公園玩,晚上問他有無去,他答有但我知他無。最初他死也不認自己講大話,但在我們說我們知道了事實後就認了。他只有6歲, ...


你個仔得6歲, 你比佢自己去公園玩? 好危險呀!
我都有這樣經驗, 我個女都系怕我罵才講大話, 我解釋比佢好多次, 但有時都系咁, 每次我叫佢講真話, 問左幾次, 佢就講真話. 我都想知有冇媽咪有這樣的經驗可以分享下.

Rank: 5Rank: 5


1948
3#
發表於 07-7-14 10:13 |只看該作者
如果講大話的原因是怕被罵﹐咁係咪經常因為做錯事被罵呢? 如果係,心理陰影好重。

我個仔都有時會,佢仲會話:「我講你知你唔好鬧我喎!」 所以我唯有反省下自己係咪事無大小都慣左開口鬧一兩句,令佢唔想俾我知。 我從來不會應承"唔鬧佢",我只會叫佢一定要講出來才是誠實的好孩子。

正如有時如果自己已經收到料,知道孩子要隱瞞的事並不是什麼大件事,我會叫佢講出黎,然後真係要好溫柔咁,一句都唔鬧 —— 希望佢知道講出事實不一定換來責罵。

如果收到料係一d 好 naughty的事,非教訓不可,我都會鬧。要佢知道,有d 事,佢唔講我都知,但係佢自己誠實,我會較容易原諒佢;做錯事加上隱瞞,換來更大的懲罰。如果佢自己老實,我會口頭教訓一下;如果佢唔肯講,係由我講出黎佢先答"Yes", 我就教訓完再作少許懲罰;如果要出動到人證去頂證佢,我會取消佢一個星期的心愛活動 e.g. 零食、玩具、去公園 etc.。

哩個方法,小兒都未係好入腦,但佢暫時俾我問兩問都會講實話的。我都唔係好識教仔 ~
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 3Rank: 3


495
4#
發表於 07-7-14 17:30 |只看該作者
He will go with his grand-ma.

原文章由 GeorgiHo 於 07-7-14 09:36 發表


你個仔得6歲, 你比佢自己去公園玩? 好危險呀!
我都有這樣經驗, 我個女都系怕我罵才講大話, 我解釋比佢好多次, 但有時都系咁, 每次我叫佢講真話, 問左幾次, 佢就講真話. 我都想知有冇媽咪有這樣的經驗可以分 ...
‹ 上一主題|下一主題