- 在線時間
- 41 小時
- 最後登錄
- 09-4-13
- 國民生產力
- 18
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-6-21
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 100
- 主題
- 9
- 精華
- 0
- 積分
- 118
- UID
- 88518
 
|
小朋友因怕俾人罵而講大話
原文章由 Sandra_100 於 07-7-14 09:20 發表 
有無人試過發現小朋友講大話而原因是小朋友怕會俾媽媽罵?
有時我會叫小朋友下午4至5點去公園玩,晚上問他有無去,他答有但我知他無。最初他死也不認自己講大話,但在我們說我們知道了事實後就認了。他只有6歲, ...
你個仔得6歲, 你比佢自己去公園玩? 好危險呀!
我都有這樣經驗, 我個女都系怕我罵才講大話, 我解釋比佢好多次, 但有時都系咁, 每次我叫佢講真話, 問左幾次, 佢就講真話. 我都想知有冇媽咪有這樣的經驗可以分享下. |
|