關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 9月就要幫仔仔選小學, 都唔知點選!!
發新帖
查看: 497|回覆: 0
go

9月就要幫仔仔選小學, 都唔知點選!! [複製鏈接]

Rank: 4


966
1#
發表於 07-7-15 20:35 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
住88區, 自問仔仔不是好叻的人, 只希望佢係人地的中上, 好過係人地的第尾!!  所以選學校都不會選什麼呂明才, 聖心.., 但88區應該有什麼學校的校風比較好?  老師有心機去教的學校?  

因呂明才成日叫人捐錢, 聖心又變晒質(又要送野比老師)!!  你地有什麼好意見??
   0    0    0    0
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖