- 在線時間
- 1016 小時
- 最後登錄
- 21-3-6
- 國民生產力
- 744
- 附加生產力
- 1784
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2787
- 主題
- 363
- 精華
- 1
- 積分
- 5315
- UID
- 349
 
|
我會揀般官小.
其實現階段, 你好難去"計劃"好你仔仔究竟係咪"讀得開心". 小學6年流流長, 小朋友既成長比幼稚園快, 乜都要適應過. 加上教育制度幾年變一變, 點可以好似"fortune telling"咁計到佢小六呢?
就2校而言, 我就覺得般官小既優勢比較好(起碼有聯繫中學). 你要"讀得開心"又要"程度夠"上好既中學, 真係好難兩者兼顧. (如果有, 我都想呀!) 好似區內名校聖彼得, 人地好多畢業生入到band 1中學, 一定係intensive training (我肯定, 因為我識得佢地仲在職既老師, 知道佢地真係"谷"架). 咁你話d學生開唔開心, 10個有9個都話係開心既, 因為校園生活令佢地有歸屬感, 有成功感.
你可以拎2校既textbook去比較下 (用小五.六), 你會知道大家程度差幾多. |
|