註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
王國長老
返回頂部
大宅
原文章由 麟媽媽 於 07-7-16 11:28 發表 今日係MTR 睇都市日報, 見個呢個上海商業銀行廣告, 不過...上商Credit card 好冷門, 我都無..... :(
原文章由 浩朗媽媽 於 07-7-16 11:41 發表 麟媽媽: 要你申請一張先有優惠架, 你快d去申請啦))))))) www.shacombank.com.hk
複式洋房
原文章由 麟媽媽 於 07-7-16 11:55 發表 而家先申請,趕唔趕得切架?
原文章由 sylvia11f 於 07-7-16 12:06 發表 優惠期至9月15日
洋房
伯爵府
別墅
原文章由 sylvia11f 於 07-7-16 14:58 發表 過去12個月都冇申請過上商card,新申請先有迎新優惠(佢寫住)