關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?
查看: 9685|回覆: 82
go

仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇? [複製鏈接]

Rank: 2


35
1#
發表於 07-6-25 15:30 |只看該作者

仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

如題


235
2#
發表於 07-6-25 15:52 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19

版主


1543
3#
發表於 07-6-25 16:33 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

邊間近你屋企丫,如果計英中係葵涌區會多過荃灣區.
話就話聯繫林護中學,依家啲教育制度成日轉,到時可能冇咗聯繫呢樣嘢,所以唔好用呢樣去決定.

Rank: 3Rank: 3


251
4#
發表於 07-6-25 16:54 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

I heard from my cousin, this year林護中學比仁立只有十幾個位!

Rank: 2


35
5#
發表於 07-6-25 21:14 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

Lovely媽咪 寫道:
邊間近你屋企丫,如果計英中係葵涌區會多過荃灣區.
話就話聯繫林護中學,依家啲教育制度成日轉,到時可能冇咗聯繫呢樣嘢,所以唔好用呢樣去決定.


我初初都係諗仁立有呢個優勢,但幼稚園老師意見都係話而家D教育制度朝令夕改,6年點知發生咩事,所以佢都話唔好諗呢樣野去簡

Rank: 2


35
6#
發表於 07-6-25 21:15 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

BearMum 寫道:
I heard from my cousin, this year林護中學比仁立只有十幾個位!


Your cousin係老師

Rank: 4


734
7#
發表於 07-6-25 21:34 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

如是女仔,葵涌網好些,有三間英中女校。

Rank: 5Rank: 5


1520
8#
發表於 07-6-25 23:14 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

仁立for sure!
雖然六年間可以發生很多事,但以仁立及林護二十多年的聯繫中、小學關係,似乎未必能在短短二十多年斷絕。而且不要忘記鄺太是仁立的校監�董,以她的力量,她絕對不會讓仁立的聯繫位減少下去。

仁立今年有人入了St. Paul Co-Ed,有人入了女拔萃,聽說是straight in那種,他們的學術水平,可以媲美很多九龍的小學的,要擔心的反而是家長是否有能力及時間去陪同孩子一起應付沉重的功課及考試。

另有一點,就算派不到林護,其實可以老師補薦的候補入去的,十多二十年前已可以如此,據知現在還有這方便之門。考候補的話,仁立生確有優勢。

Rank: 3Rank: 3


454
9#
發表於 07-6-26 09:40 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

Hi 愷928媽咪,

How nice to learn your kid has been accepted by both good primary school.  As I'm looking for a good kindergarten for my girl, may I know which kinder is your kid studying and your comments on the kinder please.

Please kindly PM me if you feel more comfortable.

Congratulations to your kid and you for having such a brilliant kid.

Many thanks.
wingmama04

Rank: 5Rank: 5


2057
10#
發表於 07-6-26 10:00 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

The style of these two schools are different. If your kid can handle the heavy workload, you can choose Yan Lap. But the competition is great.
As I know, students inP.6 can apply two secondary schools in the first round. Many students from Baptist are accepted by good secondary schools in the first round.

Rank: 2


35
11#
發表於 07-6-26 10:20 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

wingmama04

please check pm

Rank: 5Rank: 5


2057
12#
發表於 07-6-26 11:01 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

愷928媽咪,
Can you also tell me which kindergarten your kid is now studying?
Thanks.

Rank: 2


35
13#
發表於 07-6-26 11:49 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

mckong

please check pm


461
14#
發表於 07-6-26 11:51 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


461
15#
發表於 07-6-26 11:54 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


35
16#
發表於 07-6-26 12:15 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

Little_pig

協和我唔知係邊,所以都比唔到d咩意見,而家我同你一樣,我好驚幫個女簡錯,畢竟要讀六年,唉,仁立係有個優勢,但一定要讀得好辛苦,我有個朋友個鄰居個小朋友讀仁立,佢都有問佢意見,佢講得好啱,讀仁立一定要家長同小朋友一起讀,如果唔係實唔得,如果自己冇咁多時間,真係要考慮清楚,我都仲諗緊,你有冇睇呢兩間過往派位成績如何?,我都有考慮呢點架,祝大家好運
你個個係囡囡?


461
17#
發表於 07-6-26 13:11 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


67
18#
發表於 07-6-26 13:59 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

愷928媽咪,
都想知你囡囡讀邊間幼稚園, 可否告知
pls. check pm, thx.

Rank: 2


35
19#
發表於 07-6-27 00:04 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

CKBBQ

PLEASE CHECK PM

CKBBQ 寫道:
愷928媽咪,
都想知你囡囡讀邊間幼稚園, 可否告知
pls. check pm, thx.

Rank: 2


35
20#
發表於 07-6-27 00:09 |只看該作者

Re: 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

Little-Pig

咁你係唔係已有決定,我都有問囡囡老師意見,佢地都覺得可以應付到,所以先煩



Little_Pig 寫道:
咁要看看你女兒個性了, 最初宣小收了小兒並問她班主任這校對小兒會否太谷. 她說不會,小兒是谷得.
現在如仁立收了就不會考慮宣小因同樣是谷亦是brand1,
但浸聯同仁立就完全不同要考慮清楚呀!

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖