關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問: 聖心小學 (上午vs下午)
發新帖
查看: 3769|回覆: 9
go

請問: 聖心小學 (上午vs下午) [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


33632
1#
發表於 07-7-11 23:50 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
想知道一下聖心小學 (上午vs下午)在課程上的分別, 有無上午或下午校的媽咪分享囡囡的功課量,課程篇排, 老師的關懷,學校活動,囡囡讀得開心嗎,有pressure嗎 ? Many thanks
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1522
2#
發表於 07-7-13 23:37 |只看該作者
上午 = P1, P5, P6
下午 = P2, P3, P4


原文章由 AhiruNoPekk 於 07-7-11 23:50 發表
想知道一下聖心小學 (上午vs下午)在課程上的分別, 有無上午或下午校的媽咪分享囡囡的功課量,課程篇排, 老師的關懷,學校活動,囡囡讀得開心嗎,有pressure嗎 ? Many thanks

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
3#
發表於 07-7-13 23:50 |只看該作者
原文章由 YinKiuLam 於 07-7-13 23:37 發表
上午 = P1, P5, P6
下午 = P2, P3, P4


即係點?

Rank: 4


660
4#
發表於 07-7-14 00:56 |只看該作者
如果是講堅道的嘉諾撒聖心小學,上下午不是這樣分,可否指出是那一間聖心小學?

原文章由 YinKiuLam 於 07-7-13 23:37 發表
上午 = P1, P5, P6
下午 = P2, P3, P4

Rank: 3Rank: 3


111
5#
發表於 07-7-14 13:14 |只看該作者
AM (P1-P6 all half day in the morning)

PM (P1-P4, half day school in the afternoon; P5-P6 full day)

The schedule for Sacred Heart Canossian School

Rank: 2


89
6#
發表於 07-7-14 14:33 |只看該作者
總之係私立與津貼的分別,
但我唔係記得好清楚,
係咪上午係私立,而下午係資助,
定係調返轉呢?!?
但係我自己一直以為私立必然好過資助果邊,
but最近竟然聽到,
原來近年資助果邊做得好好!

Rank: 4


660
7#
發表於 07-7-17 03:26 |只看該作者
資助果邊真的做得好好?願聞其詳。我只見到上午派2005-2006的派位成績,大部份升上聖心中學,另外6個升女拔,再加上個別個案升讀其他名校。



原文章由 chichiyiyi 於 07-7-14 14:33 發表
總之係私立與津貼的分別,
但我唔係記得好清楚,
係咪上午係私立,而下午係資助,
定係調返轉呢?!?
但係我自己一直以為私立必然好過資助果邊,
but最近竟然聽到,
原來近年資助果邊做得好好!

[ 本文章最後由 leschelems 於 07-7-17 05:49 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


346
8#
發表於 07-7-17 09:17 |只看該作者
聖心上午係私立,而下午係資助。
一直以來, 一般都認為, 上午校的成績都比下午班好。
但近三,四年, 下午校來了一個新校長後大事改革, 成績進步了不少。
然而, 這並不表示上午班差了, 或者下午好過上午了.... 上午班派英中一直保持90%以上, 升聖心中學的一直維持 >2/3。
舉個實例, 就如上午(私立)原本領先10步, 但現在下午(津貼)已追回5步。
說到底, 是上,下午都進步了。
其實兩間也算是姊妹學校, 沒什麼要計較的。


原文章由 chichiyiyi 於 07-7-14 14:33 發表
總之係私立與津貼的分別,
但我唔係記得好清楚,
係咪上午係私立,而下午係資助,
定係調返轉呢?!?
但係我自己一直以為私立必然好過資助果邊,
but最近竟然聽到,
原來近年資助果邊做得好好!

Rank: 5Rank: 5


2155
9#
發表於 07-7-17 09:28 |只看該作者
聖心上午就英文來說應該比下午好。
下午校今年有3班以putonghua 教中國語文,不知上午校有冇?

Rank: 4


660
10#
發表於 07-7-17 14:57 |只看該作者
聖心中小學近數年都給人有一種新的氣象。以前聽到嘉諾撒會學校,就只會想起斯文有禮、有紀律和勤奮讀書。不過近年從學校資訊、聯校活動參予和學生各方面,都見到聖心走全人教育的方向,不再偏向獨沽一味。

下午校的改革會否是結龍的前奏?

原文章由 breefan 於 07-7-17 09:17 發表
聖心上午係私立,而下午係資助。
一直以來, 一般都認為, 上午校的成績都比下午班好。
但近三,四年, 下午校來了一個新校長後大事改革, 成績進步了不少。
然而, 這並不表示上午班差了, 或者下午好過上午了....  ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖