關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問沙田和大埔有邊幾間直資小學呢?
發新帖
查看: 1274|回覆: 3
go

請問沙田和大埔有邊幾間直資小學呢? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


176
1#
發表於 07-7-17 13:45 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我本人住上水區,小朋友明年升低班,想搵定資料,請幫幫忙!
   0    0    0    0

Rank: 2


58
2#
發表於 07-7-17 13:59 |只看該作者
大埔好像沒有直資學校
沙田有2閒-培僑和浸會大學附屬小學

原文章由 chrischris 於 07-7-17 13:45 發表
我本人住上水區,小朋友明年升低班,想搵定資料,請幫幫忙!

Rank: 3Rank: 3


176
3#
發表於 07-7-18 14:09 |只看該作者

我又想問

原文章由 nono2006 於 07-7-17 13:59 發表
大埔好像沒有直資學校
沙田有2閒-培僑和浸會大學附屬小學

謝謝你的回覆,
我又想問;這兩間學校分別在沙田那裡,和學費多少?

Rank: 2


54
4#
發表於 07-7-18 14:22 |只看該作者
Pui Kiu in Tai Wai, $2100 per month

HKBU Wong Kam Fai in Shek Mun, On Muk Lane, $3500 per month

原文章由 chrischris 於 18/7/07 14:09 發表

謝謝你的回覆,
我又想問;這兩間學校分別在沙田那裡,和學費多少?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖