關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 【急問】「德信」同「華德」,您會讀邊間? ...
發新帖
查看: 1105|回覆: 3
go

【急問】「德信」同「華德」,您會讀邊間? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


122
1#
發表於 07-7-6 16:24 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
各位請俾俾意見,唔該!
   0    0    0    0

Rank: 4


733
2#
發表於 07-7-9 17:14 |只看該作者
原文章由 OKMummy 於 07-7-6 16:24 發表
各位請俾俾意見,唔該!


你位小朋友是男定女,德信好似係男校(油尖區)華德係男女校(九龍城區)


682
3#
發表於 07-7-12 22:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


125
4#
發表於 07-7-18 00:20 |只看該作者
Hi chansuifong,

知悉您的囡囡正在華德下午校就讀, 請問有否本年度 F.1 的派位資料?  

有多少人 or % 的學生升讀 bank 1 / bank 2 / bank 3 的中學?

在學校的 website 裹只 posted 出部份中學派位資料, 並沒有提及獲派的人數.  故此, 很希望有家長能夠提供有關資料.  

謝謝!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖