關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 62vs66網
發新帖
查看: 971|回覆: 8
go

62vs66網 [複製鏈接]

Rank: 4


626
1#
發表於 07-7-17 13:25 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
想問大家~~我唔知點choose好~~
我住65網既,我媽咪就住62網~~
65網我就like仁立同仁紀,62網我就like浸信會聯會同馬灣基慧~~
65網多d英中~~但62網既小學又好似好d wor~~點算呀?
我想問既係:
1. lee4間你地會點排呢?
2. choose邊個網好呢?
3. 咁第一階段我choose邊間好呢?(我有20分,大女,適齡加基督教教徒)
4. 另外,其實我好like協恩,好想第一階段choose佢,係咪真係好微呢? 咁我真係choose左佢而又唔得,咁我去上述4間叩門係咪機會少左呢?


[ 本文章最後由 婥蔚媽咪 於 07-7-17 13:40 編輯 ]
   0    0    0    0

Rank: 4


626
2#
發表於 07-7-17 14:25 |只看該作者
唔該幫幫手~~

Rank: 4


626
3#
發表於 07-7-17 17:50 |只看該作者

Rank: 4


626
4#
發表於 07-7-17 23:25 |只看該作者
冇人既?

Rank: 4


626
5#
發表於 07-7-19 17:45 |只看該作者

Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19

版主


1543
6#
發表於 07-7-19 18:34 |只看該作者
好難講邊間好,你個4間都係分別係2個網的熱門,如你有教會分入教會學校就機會一定大啲.
另你住邊區呀,協恩好似係天光道個邊,我就唔贊成要捨好耐車先返到學校,你計吓放學返到屋企真係冇咩時間,有時見到呢啲小朋友真係仲辛苦過我地返工:cry:

Rank: 5Rank: 5


1520
7#
發表於 07-7-22 00:43 |只看該作者
四家都確實是兩區的熱門學校,
仁立會是較轉統的教學,要預算家長要和孩子一起keep著很辛苦的,但要是keep得好,最少有保險直上林護,進取一點可以去考九龍的名校,他們今年有人straight in DGS, DBS,St Paul Co-Ed,派位不錯。不過仁立的話,不要期望學校有太大的支援,派得好的學生,全是在家裡父母自己教的,不過學習氣氛算是不錯。

馬灣基慧,我不太清楚,所以沒有意見,但聽BK的媽媽所述,都是不錯的。

浸聯,聽說是活動教學,但學生的派位如何,可以與仁立、仁紀比一下,便能知一二了。

但如果有信心的話,試一下協恩也不太壞,至少也有一家協恩中學做backup,不過讀協恩的辛苦程度,不比讀仁立輕的,所以近年他們偏向收取那些媽媽是主婦那種,以便父母能在家裡支援孩子的學習。


原文章由 婥蔚媽咪 於 07-7-17 13:25 發表
想問大家~~我唔知點choose好~~
我住65網既,我媽咪就住62網~~
65網我就like仁立同仁紀,62網我就like浸信會聯會同馬灣基慧~~
65網多d英中~~但62網既小學又好似好d wor~~點算呀?
我想問既係:
1. lee4間你地會 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


13224
8#
發表於 07-7-22 12:32 |只看該作者
婥蔚媽咪:

我係heart&moon呀.乜輪到妳地揀學校嗱?咁快!

妳個囡咁醒,協恩未必讀得辛苦.又聞說,佢學校響低年級竟然冇排名,咁就幾值得欣賞

浸聯同馬基既好處,都係小一適應時冇咁辛苦.

有升P2既浸聯家長同我講,佢地默書到下學期都係玩填充題,冇範圍外既野,真係幾舒服.不過,如果1-6年都咁舒服,升學率就冇咁高啦!聽講佢地都谷,響高年級(其實妳問我同妳都識既妳個囡同學仔就知啦,佢阿哥讀浸聯).

馬基老師都幾有口碑,好 聞說去年換了校長,開始有點想谷.不過有老師認為未必是壞事.佢地P1第一個學期既考試測驗分,係唔計既,俾足夠適應期予家長.

仁立仁紀當然會有排名榜,傳統使然,家長都好著重.仁立既老師經驗深D,佢地多半選擇較傳統既教學法.
我幾欣賞仁立既,係佢地響常識既考卷上,出好多課外題.搞到D幾重視成績既家長,都要預留吓時間,俾D小朋友每晚留意新聞 ,唔好一味死讀書.
不過有關仁立的分數勢利嘴臉,時有聽聞(可以換另一角度講,唔玩歧視,又點會全校一致向分看,激勵到D小朋友向更高、更好既成績邁進 ),令我對此校很難產生很大好感 .但我諗妳個囡都唔會係被歧視果一群,應該唔駛點擔心(揀得仁立既,家長都會想方設法谷小朋友,同時相信小朋友有經受起壓力和歧視既承受力,應該同學校既目標幾一致).

至於仁紀,因為我囡讀緊,自然希望再有機會同妳囡再做同學.佢既好處係:

1 校長走親民政策,所以看來較重視家長意見(我講既唔只係PTA既溝通,從其在開學一個月後,有專for新生既班主任座談,同每年2-3次的家長茶聚,供家校有雙向溝通渠道可知).

2 老師傾向用較靈活教法:由看來不大喜歡我囡(我囡基本上沒有欠交功課,但在上學期主科老師加填的各項表現欄中,數學功課交齊率最初都係攞B,後來才改回A,可能小囡因為功課寫得不大整齊,給老師既印象不甚佳有關)、要求嚴格的資深數學老師,後來都要以糖果獎勵,在班上玩搶答遊戲看到,老師普遍認同傳統的教學法,需要翻出點新意.

3 老師積極鼓勵學業成績稍遜的學生:我囡中文成績6字頭,應為全級中下之列,但她反而獲選在校園電視台中,參與錄影「讀寫樂」的節目.再看看其對白劇本所寫的原擬參與的同學,沒有太多是中文科成績名列前茅的.可見,這是老師利用活動教學,刻意引起成績稍遜同學學習興趣的方法 (最少需認識劇本所寫的字,並了解到學中文記部首的方法)--老師在這方面的心思,我經常都會發現.

妳去仁紀個網(討論區最後),會發現好多家長會久不久就讚吓自己班既老師(當中亦有新加入的老師),可能我以前看得不夠深入,這是我在仁立網較少看到的

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


13224
9#
發表於 07-7-22 12:45 |只看該作者
婥蔚媽咪:

有關選校,我響其他欄也寫了些,有空可參考吓:
http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1038303&extra=&page=1

http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1034694&page=1#pid17603247
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖