關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 音小 08-09
發新帖
查看: 1005|回覆: 6
go

音小 08-09 [複製鏈接]

Rank: 1


6
1#
發表於 07-7-20 15:38 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
有沒有家長收到08-09入學音小信 ?
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1489
2#
發表於 07-7-20 15:59 |只看該作者
yes, lots of people have already received it!


原文章由 MITACO 於 07-7-20 15:38 發表
有沒有家長收到08-09入學音小信 ?

Rank: 1


6
3#
發表於 07-7-20 17:49 |只看該作者
是否已交留位費, 知不知道今年第一輪有多少面試...我估應有數佰人.

原文章由 gwan 於 07-7-20 15:59 發表
yes, lots of people have already received it!

Rank: 2


44
4#
發表於 07-7-20 18:25 |只看該作者
mitaco
早前巳有topic講緊喇 你可以睇睇
http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1060407&page=1#pid17841866

原文章由 MITACO 於 07-7-20 15:38 發表
有沒有家長收到08-09入學音小信 ?

Rank: 1


6
5#
發表於 07-7-20 18:38 |只看該作者
有理無理
THANK YOU !
你交留位費未 ? 我今天已交.


原文章由 有理無理 於 07-7-20 18:25 發表
mitaco
早前巳有topic講緊喇 你可以睇睇
http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1060407&page=1#pid17841866

Rank: 2


44
6#
發表於 07-7-20 18:53 |只看該作者
唔駛客氣!!!
我未,天氣好熱好懶行上去

原文章由 MITACO 於 07-7-20 18:38 發表
有理無理
THANK YOU !
你交留位費未 ? 我今天已交.

Rank: 5Rank: 5


1489
7#
發表於 07-7-24 18:07 |只看該作者
I have just paid the deposit today!


原文章由 MITACO 於 07-7-20 18:38 發表
有理無理
THANK YOU !
你交留位費未 ? 我今天已交.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖