關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 問題
發新帖
查看: 497|回覆: 0
go

問題 [複製鏈接]

Rank: 1


8
1#
發表於 07-7-25 10:20 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
各位前輩... 本人女兒9月開始讀P.1, 請多照顧...
本人有以下問題, 敬請各前輩表表意見, 謝謝.
(1) 本人住將軍澳, 返學會在將軍澳(尚德), 但放學會去石硤尾, 問過校車, 佢地話石硤尾無站, 又話無單程(淨係返學).. 請問各位有無相熟的保母車可介紹一下.. :cry:
(2) 因為本人要返工, 個女放學都係去補習班及比人照顧... 我想問下普通的補習班能夠應付到校內功課及考試嗎????
   0    0    0    0
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖