- 在線時間
- 4 小時
- 最後登錄
- 07-8-14
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-7-24
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 6
- 主題
- 2
- 精華
- 0
- 積分
- 8
- UID
- 149268

|
各位前輩... 本人女兒9月開始讀P.1, 請多照顧...
本人有以下問題, 敬請各前輩表表意見, 謝謝.
(1) 本人住將軍澳, 返學會在將軍澳(尚德), 但放學會去石硤尾, 問過校車, 佢地話石硤尾無站, 又話無單程(淨係返學).. 請問各位有無相熟的保母車可介紹一下.. :cry:
(2) 因為本人要返工, 個女放學都係去補習班及比人照顧... 我想問下普通的補習班能夠應付到校內功課及考試嗎????  |
|