關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 東華三院王余家潔紀念小學 (將軍澳區)
發新帖
查看: 534|回覆: 3
go

東華三院王余家潔紀念小學 (將軍澳區) [複製鏈接]

Rank: 1


4
1#
發表於 07-7-24 10:27 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我的仔仔9/07入讀這間小學, 請家上給些意見.
謝謝 !
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


224
2#
發表於 07-7-25 14:14 |只看該作者
我想請問你小朋友係第一輪定第二輪入架?小朋友有多少分呢! 因我小朋友今年9月要選校, 謝謝
原文章由 lannylam 於 07-7-24 10:27 發表
我的仔仔9/07入讀這間小學, 請家上給些意見.
謝謝 !
希望囡囡係個健康快活B,將來係個開心快活人 :-D :-D :-D

Rank: 1


4
3#
發表於 07-7-25 15:02 |只看該作者
原文章由 PERRYNMOM 於 07-7-25 14:14 發表
我想請問你小朋友係第一輪定第二輪入架?小朋友有多少分呢! 因我小朋友今年9月要選校, 謝謝  


我個仔是第一輪, 他是大仔, 應該有5分.

Rank: 4


611
4#
發表於 07-7-25 16:38 |只看該作者
My two children also study these school, one is P5 and one is P2, they are happy in this school, the teacher is o.k.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖