- 在線時間
- 36 小時
- 最後登錄
- 08-6-3
- 國民生產力
- 7
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-10-29
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 20
- 主題
- 6
- 精華
- 0
- 積分
- 27
- UID
- 62301

|
如今年才入讀小一,到小六時是直入民生中學,
但每月學費 3,000/月.
是否值得,真的想清楚,因現小一也要好似 2,800/月.
而民生中學也只是Band Two 頭.
小學老師基本上講或讀完書就算,有問題搵補習啦!
但唯一好處是老師好嚴,小朋友比較乖.
原文章由 SARIDON 於 07-7-24 17:17 發表 
今年民生小學六年級共310人左右, 大約200人升上民生中學或其他, 冇八成半咁多, 所謂有85%, 並非指小學六年級總人數, 而是指民生中學中一學位240人的85% |
|