關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 孖b報小一有否要特別注意?
發新帖
查看: 630|回覆: 4
go

孖b報小一有否要特別注意? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


201
1#
發表於 07-7-26 13:31 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我對孖B,今年9月開學時就需要報讀小一了,但如果派位2個分開讀書,我咪好麻煩,填表時有咩地方需要特別注意呢.
   0    0    0    0
:fighting1:

醒目開學勳章 王國長老


59483
2#
發表於 07-7-26 13:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1600
3#
發表於 07-7-26 16:03 |只看該作者
原文章由 Charlotte_mom 於 07-7-26 13:39 發表
如果報政府統一派位, 孖b係當一個file, 一齊處理既, 唔會分開學校, 放心

remember to state on the form that they are twins.

Rank: 2


80
4#
發表於 07-7-26 20:19 |只看該作者
就算第日入到同一間學校讀書,都記得要求學校比佢地分開讀唔同o既班
咁對佢地識朋友仔都身心發展都好o的ga

原文章由 cl8270 於 07-7-26 13:31 發表
我對孖B,今年9月開學時就需要報讀小一了,但如果派位2個分開讀書,我咪好麻煩,填表時有咩地方需要特別注意呢.


5453
5#
發表於 07-7-26 23:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖