註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
洋房
民房
原文章由 singlemum 於 07-7-14 17:23 發表 借題一問: 有幸參加插班試的, 是否都是私立小學? 如來自官津的, 需要特別才華嗎? 請幫忙!!
禁止訪問
伯爵府
原文章由 babybayb 於 07-7-19 21:54 發表 There are a number of candidates selected for interview today already.
原文章由 hugub 於 07-7-19 11:04 發表 我朋友個女考左筆試,今個星期先有信通知結果, 有冇人收到信呢 hugub
原文章由 sumyuetma 於 07-7-14 16:57 發表 各位爸媽: 有沒有人知道Maryknoll 的插班結果? 及有沒人已收到取錄信呢?
複式洋房