關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 想與學校家教會溝通的方法
發新帖
查看: 636|回覆: 2
go

想與學校家教會溝通的方法 [複製鏈接]

Rank: 1


5
1#
發表於 07-7-27 23:07 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
有時對於學校或家教會有意見,好想同家教會反映,但又唔知有咩方法,你地會用什麼方法?請指教……
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1773
2#
發表於 07-7-28 12:53 |只看該作者
原文章由 吳師奶 於 07-7-27 23:07 發表
有時對於學校或家教會有意見,好想同家教會反映,但又唔知有咩方法,你地會用什麼方法?請指教……


可以直接揾負責老師.
亦可以係家教會網頁,寫低你嘅意見.
亦可直接揾家教會主席或委員講出你嘅意見.
:) :) :)

Rank: 1


5
3#
發表於 07-7-28 20:27 |只看該作者
謝謝你!我會試下!
原文章由 Nymph_ 於 07-7-28 12:53 發表


可以直接揾負責老師.
亦可以係家教會網頁,寫低你嘅意見.
亦可直接揾家教會主席或委員講出你嘅意見.
:) :) :)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖