關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 火炭的培基小學&大圍聖心學校 -邊間好d? ...
發新帖
查看: 1253|回覆: 3
go

火炭的培基小學&大圍聖心學校 -邊間好d? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1004
1#
發表於 07-7-24 14:41 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
如果係你, 揀邊間? 最好解釋ha la, 等我可以參考ha ar. thanks.
   1    0    0    0
[

Rank: 5Rank: 5


1484
2#
發表於 07-7-24 15:12 |只看該作者
原文章由 Win0501 於 07-7-24 14:41 發表
如果係你, 揀邊間? 最好解釋ha la, 等我可以參考ha ar. thanks.



我會選培基, 因口碑好似好小小
因有一次見到聖心老師好惡地罵個小朋友,
令我覺得喲老師好似冇咩愛心,
(只是個人意見)

如果是branding可能差不多,
但這是兩個區(88(聖心)or91(培基)區)
而且你的小朋友是男/女, 因聖心比較(驗)是傳統教學,
培基是活動教學, 你的小朋友好動/好靜等等........,

Rank: 3Rank: 3


247
3#
發表於 07-7-24 16:53 |只看該作者
[quote][/quote]

原文章由 Win0501 於 07-7-24 14:41 發表
如果係你, 揀邊間? 最好解釋ha la, 等我可以參考ha ar. thanks.

無錯聖心是一間非常傳統的學校, 但教出來的學生大部份都很有禮貌.校風純樸. 同時派位都很不錯. 很多派去曾肇添, 林球謀, 沙官,及九龍某些明校 我的女兒在聖心畢業, 現在原校升高中. 很多時都約d 同學回小學探老師, 所以d 老師應該對同學不錯

Rank: 5Rank: 5


1004
4#
發表於 07-7-28 15:49 |只看該作者
請問知吾知培基升中派位有?%去band 1?

原文章由 鋒媽 於 07-7-24 15:12 發表



我會選培基, 因口碑好似好小小
因有一次見到聖心老師好惡地罵個小朋友,
令我覺得喲老師好似冇咩愛心,
(只是個人意見)

如果是branding可能差不多,
但這是兩個區(88(聖心)or91(培基)區)
而且你的 ...
[
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖