註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
返回頂部
別墅
原文章由 easonjeh 於 07-7-23 12:07 發表 有冇人收到marymount 插班通知? Thanks
子爵府
原文章由 leschelems 於 07-7-24 01:45 發表 我沒有留意今年插班試的日子,不過據以往的做法,插班試後一星期會收到取錄信,至於不獲取錄的,我就不清楚(從沒有不獲取錄的家長願意透露)。
原文章由 Sindy 於 07-7-24 04:03 發表 通常取錄大約五六日到啦,不獲取錄的會遲一兩日
原文章由 ebeltang 於 07-7-24 08:17 發表 hi all 噚日收到通知,我都想請問大家可分享多d呢間學校校內實際情況嗎 以及而家都要搵校車接送返放學>九龍區往來香港區 如大家有資料請幫忙
原文章由 leschelems 於 07-7-24 23:20 發表 據以往的插班生家長透露,取錄信附有註冊日期,而在註冊當天會講解保姆車、午膳、校服、書簿等事宜。
原文章由 Sindy 於 07-7-24 23:22 發表 一派紙就好搵校車啦,我果年乜校車都爆咁濟,有無媽咪可以幫到佢呀.................
大宅
原文章由 lauerica 於 07-7-27 22:02 發表 ebeltang 你意思係23號收到取綠信,通知你24號去註冊? 唔係好明?可否講清楚D。