關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小一入學需要繳交六年家長教師會會費
發新帖
查看: 1725|回覆: 10
go

小一入學需要繳交六年家長教師會會費 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


191
1#
發表於 07-7-29 17:22 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
小兒即將入讀大埔一小學,但學校要我們一次過繳交六年家教會費用,是否合理?有沒有其他小學有一樣的做法?
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2839
2#
發表於 07-7-30 01:25 |只看該作者
原文章由 mother-cat 於 07-7-29 17:22 發表
小兒即將入讀大埔一小學,但學校要我們一次過繳交六年家教會費用,是否合理?有沒有其他小學有一樣的做法?



我都係一次過交六年,只係$180蚊,
如果有兄弟姊妹同校就讀,唔理你有幾多兄弟姊妹,
都係以一個家庭為單位,收一個人錢.:loveliness:

Rank: 4


891
3#
發表於 07-7-30 09:19 |只看該作者
yes.

小囡的學校也是,一次過支付$100.

Rank: 5Rank: 5


1985
4#
發表於 07-7-30 14:41 |只看該作者
o甘平 ?!  小女就年年100蚊 !

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2839
5#
發表於 07-7-30 15:44 |只看該作者
原文章由 Martina 於 07-7-30 14:41 發表
o甘平 ?!  小女就年年100蚊 !



嘩 !!!年年$100蚊,咁又真係幾貴,
咁你學校既家長教師會咪有好多活動攪
如果唔係收咁貴做咩呀???

Rank: 5Rank: 5


1985
6#
發表於 07-7-30 15:55 |只看該作者
活動真係有好多, 但係全數十足自費, 一d 都唔比街外平.
家教會只資助校外參賽項目.  對我呢講是年年白比 !!

---------------------------


嘩 !!!年年$100蚊,咁又真係幾貴,
咁你學校既家長教師會咪有好多活動攪
如果唔係收咁貴做咩呀??? [/quote]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2839
7#
發表於 07-7-30 16:18 |只看該作者
原文章由 Martina 於 07-7-30 15:55 發表
活動真係有好多, 但係全數十足自費, 一d 都唔比街外平.
家教會只資助校外參賽項目.  對我呢講是年年白比 !!

---------------------------


嘩 !!!年年$100蚊,咁又真係幾貴,
咁你學校既家長教師會咪有好 ...



咁我哋既活動都要自費,收費都O.K,唔太貴,
你係唔係私小???

Rank: 3Rank: 3


129
8#
發表於 07-7-30 16:20 |只看該作者
Yes, my daughter school has the same practice.

I guess this is for the convenience of administration.

Rank: 5Rank: 5


1985
9#
發表於 07-7-30 17:13 |只看該作者
唔係私小, 都有d名氣掛.  我年年照交就算數.
以一對>10算, 一般活動$100/hr 我知道起用的導師都係行内出名.  但又要限死時間, 好多在weekday after school, 冇校車.  又要lucky draw, 我就覺自己安排活動仲有彈性.     

原文章由 洛婷 於 07-7-30 16:18 發表



咁我哋既活動都要自費,收費都O.K,唔太貴,
你係唔係私小???

Rank: 2


39
10#
發表於 07-7-30 17:17 |只看該作者
原文章由 IT04 於 07-7-30 16:20 發表
Yes, my daughter school has the same practice.

I guess this is for the convenience of administration.


我地間學校都係要一次過俾6年,共600元。不過係一個家庭計。我都FEEL可以啦。老實講句,我都唔想年年俾錢咁煩,咪又係要俾。不過學校都好好,可以俾你一次過交或者每年交,如果一次過交就有嘢送。


1179
11#
發表於 07-7-30 18:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖