關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 一個沉重的決定
發新帖
查看: 2856|回覆: 13
go

一個沉重的決定 [複製鏈接]

Rank: 1


13
1#
發表於 07-7-30 23:04 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
小囡是今年準小一生,由上年暑假開始為囡囡籌備小一入學申請,當中過程不甚順利,小囡只得2所私小收為waiting list,政府大抽獎只中了二獎,跟住去第一志願的小學叩門又拒諸門外,心情很低落.此時,有幸得一所很好的(waiting list)私小接收,(此私小是沒有直屬中學,但在BK小學雜談得到很高的評價),且巳交付所有學費及書簿雜費,在心理上巳作好準備在該校就讀,因為我們一家人真的很喜歡這所小學.但在此時,一位緊張的媽媽又為女兒再寫一封信給一所(waiting list)有直屬中學的女私小的校長,終於,非常非常幸運地被取錄了,真的很開心.跟住要玩 15/16的遊戲,輾轉反側了數個晚上,於是我決定放棄第一所私小(巳交足學費)的學位.今晚,我懷著沉重的心情去寫一封退學信給第一所取錄我囡囡的私小校長,又以過來人的經驗去告訴給來年要玩小一入學遊戲的家長此遊戲的峰迴路轉及情緒的起落.記住:要盡最後的努力為你的子女安排入一所理想的小學.希望在明天!
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


4126
2#
發表於 07-7-30 23:15 |只看該作者
感同身受!
不過縂算雨過天x

Rank: 4


586
3#
發表於 07-7-30 23:41 |只看該作者
原文章由 Ernie_Wa 於 07-7-30 23:04 發表
小囡是今年準小一生,由上年暑假開始為囡囡籌備小一入學申請,當中過程不甚順利,小囡只得2所私小收為waiting list,政府大抽獎只中了二獎,跟住去第一志願的小學叩門又拒諸門外,心情很低落.此時,有幸得一所很好的(w ...


Hi,

你真有恆心,希望你的女兒讀得開心,不負所望!
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Rank: 1


23
4#
發表於 07-7-31 12:23 |只看該作者
我都 為個仔既小一入學 suffer左好耐, 私校比錢都比左3間(真蠢?), 你比我好, 到呢個moment, 我都仲未決定到個仔讀A私校, 還是B官校好。校服未訂, 書未買,  兩間學校都好, A私校要錢, 課程高, 但好嚴, B官校好出名, 吾駛錢, 但同屋企好鬼遠, 校車都吾到屋企, 英文程度應該比A校差少少。諗到我頭都爆!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

原文章由 Ernie_Wa 於 07-7-30 23:04 發表
小囡是今年準小一生,由上年暑假開始為囡囡籌備小一入學申請,當中過程不甚順利,小囡只得2所私小收為waiting list,政府大抽獎只中了二獎,跟住去第一志願的小學叩門又拒諸門外,心情很低落.此時,有幸得一所很好的(w ...
:-)

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1869
5#
發表於 07-7-31 12:33 |只看該作者
恕我多口. 請妳還是快點決定吧! 始終要做個決定, 方便自己, 而且, 要方便別人, 妳快點放其中一個位出來, 有小朋友仲等得好苦既.

原文章由 msbmum 於 07-7-31 12:23 發表
我都 為個仔既小一入學 suffer左好耐, 私校比錢都比左3間(真蠢?), 你比我好, 到呢個moment, 我都仲未決定到個仔讀A私校, 還是B官校好。校服未訂, 書未買,  兩間學校都好, A私校要錢, 課程高, 但好嚴, B官校好出 ...

Rank: 3Rank: 3


495
6#
發表於 07-7-31 13:27 |只看該作者
Agree, my son also had more than 1 choice.  We already made the 決定 and also sent the 退學信.

I know that it is difficult to choose.  But u better choose it now.  Be considerate.

原文章由 YongXin 於 07-7-31 12:33 發表
恕我多口. 請妳還是快點決定吧! 始終要做個決定, 方便自己, 而且, 要方便別人, 妳快點放其中一個位出來, 有小朋友仲等得好苦既.

Rank: 3Rank: 3


404
7#
發表於 07-7-31 13:41 |只看該作者
yes ah.

Pls make the decision now.  Someone like me is still waiting!

Rank: 6Rank: 6


7355
8#
發表於 07-7-31 13:44 |只看該作者
係lor~你要一個位,但有2個位hold住..記住自己得到所求就要感受下其他家長一樣如鍋上蟻.本人亦曾經感受要叩門既苦況,亦失敗而回...

Rank: 5Rank: 5


3600
9#
發表於 07-7-31 15:26 |只看該作者
我囡囡都係今年07/08 入讀小一, 我見一些家長攪盡腦汁為子女選學校, 但到底小朋友喜歡這所學校嗎? 在未來六年裡會開心嗎? 太多未知數不是我作家長可以遇知, 但總括一句, 我們所做都為子女好, 希望倒頭來不會苦了兒女.

Rank: 5Rank: 5


4459
10#
發表於 07-8-1 10:08 |只看該作者


原文章由 SUSANNA 於 07-7-31 15:26 發表
我囡囡都係今年07/08 入讀小一, 我見一些家長攪盡腦汁為子女選學校, 但到底小朋友喜歡這所學校嗎? 在未來六年裡會開心嗎? 太多未知數不是我作家長可以遇知, 但總括一句, 我們所做都為子女好, 希望倒頭來不會苦了 ...

Rank: 5Rank: 5


1262
11#
發表於 07-8-1 10:34 |只看該作者
msbmum

Hope you can make decision soon.  I am sure your son would love to know which school he will be studing.  Last year, my girl was so excited to try uniform, warpping books, and even we took her to the school to have a look.

Regards.  :  

原文章由 msbmum 於 07-7-31 12:23 發表
我都 為個仔既小一入學 suffer左好耐, 私校比錢都比左3間(真蠢?), 你比我好, 到呢個moment, 我都仲未決定到個仔讀A私校, 還是B官校好。校服未訂, 書未買,  兩間學校都好, A私校要錢, 課程高, 但好嚴, B官校好出 ...

Rank: 6Rank: 6


6228
12#
發表於 07-8-1 11:29 |只看該作者
見到媽咪們為兒女奔波真辛苦, 但總算如願哦.

如果好似我地咁係咪會少d煩惱......

簡幼稚園時搵間有埋小學中學既
第1輪叩門無去
第2輪無抽

同仔仔開開心心升小一.

Rank: 2


84
13#
發表於 07-8-1 11:43 |只看該作者
原文章由 IRON 於 07-8-1 11:29 發表
見到媽咪們為兒女奔波真辛苦, 但總算如願哦.

如果好似我地咁係咪會少d煩惱......

簡幼稚園時搵間有埋小學中學既
第1輪叩門無去
第2輪無抽

同仔仔開開心心升小一.


我囡囡08入小一,我今年07年頭已開始聯絡心儀的學校,目的是給學校好印象及有恒心。

Rank: 5Rank: 5


1245
14#
發表於 07-8-1 13:08 |只看該作者
msbmum,

      我明白要作出一個決定係真係要考慮好多野&
好困難 ...

      除左大家認為要盡快退番個位出嚟比仍在等
候既小朋友之外, 我最想講既係, 你快有決定對於
你既小朋友係好重要, 佢地而家既心理好驚, 雖然
佢知有好學校左佢, 但佢地好間單, 只要見到新書,
新校服,清清楚楚話比佢知佢將會入讀學校的名字,
佢地先會真真正正感覺到那份安全感 。而呢份安
全感好影響佢地升小一既表現&吸收能力架, 都係
早d 比佢有個適應期會好d 架 , 你都唔想你小朋
友帶住呢種不安上小學架 ?!

      加油 ~~ 比個短既限期自己作最後決定吧...

       p.s. >>絶對贊成susanna 既意見, 既然兩
間都係好學校,不妨再帶小朋友探訪吓兩所學校後,
順從他的意見丫 ? 正如買鞋一樣,只要著得舒服,
那便是一對好鞋 ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖