註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
民房
返回頂部
洋房
原文章由 floweryuki 於 07-8-8 01:24 發表 有無人知????
男爵府
原文章由 floweryuki 於 07-8-10 01:14 發表 有人話會派基恩小學多. 考聖保羅男女小學其實機會好細唔知真定假...
原文章由 floweryuki 於 07-8-10 16:05 發表 好謝你, 問校長會唔會唔答呢?
原文章由 floweryuki 於 07-8-11 18:29 發表 其實我都覺得這學校都好好, 但我怕佢地派得唔好, 因為我認識兩位家長考到都唔讀. 所以我怕佢地會派得唔好.