關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 我囝只得15分,應該點揀呢?(12區)
發新帖
查看: 911|回覆: 1
go

我囝只得15分,應該點揀呢?(12區) [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


191
1#
發表於 07-8-15 11:38 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我囝只得15分,應該點揀呢?(12區)

我個仔只得適齡10分,宗教5分,你會點選華仁定St.JO呢?如果搬去12區有冇幫助入倒呢2間學校呢??
。請指教!
   0    0    0    0
[img align=left]http://onfinite.com/libraries/671602/ef1.jpg[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
2#
發表於 07-8-15 11:49 |只看該作者
咦你個唔係大仔呀 ?!

咁都要照去架 仔係呢個網無乜得揀
據我我知呢 15分係st. jo 1st round
都仲有changes 既 (我識有人試過),
但華仁就未必得

2nd round 就of course 兩者都睇彩數

叩門既話 , 最好因應番 1st round 既
選擇吧


不過, 兩者係截然不同既教學模式, 記
得要以小朋友本質而選擇... 入到名校
都未必係好事
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖