註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
返回頂部
禁止訪問
大宅
民房
原文章由 Wing(婷婷媽咪) 於 07-8-12 22:59 發表 我囡囡9月3號就會返p.1, 以我所知, 呢間學校唔多功課架, 一般返到屋企30-60mins一定做晒d功課, p.1第一個學期冇測驗, 因為比d時間小一既學生適應, 默書方面, 英文幾星期先默一次, 中文就1-2星期一次, 壓力唔大, ...