- 在線時間
- 313 小時
- 最後登錄
- 24-6-19
- 國民生產力
- 10
- 附加生產力
- 862
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-6-24
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 76
- 主題
- 1
- 精華
- 0
- 積分
- 948
- UID
- 144027

|
原文章由 102075 於 07-8-18 01:03 發表 
其實,我個friend真蠢,應該在9月1日零時過后去拍醒個校工遞信辭職(大部分新合約都是9月1日起頭7日解約無需通知),再唔係就9月1日晨早返去report duty,然後即時遞信,跟住再飛的士返第二間學校上堂,佢就一定咬 ...
校長係吾岩.
但係做教育, 點可以"話知你影響到學生呀"甘架. |
|