關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 9月會入讀牛頭角基顯。
發新帖
查看: 981|回覆: 3
go

9月會入讀牛頭角基顯。 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1854
1#
發表於 07-8-17 12:45 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
來緊9月峰峰會返牛頭角基顯,有無媽咪入來分享下 ???
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


195
2#
發表於 07-8-20 10:17 |只看該作者
我的兒子也是9月讀牛頭角基顯,請問你是第幾志願入這間小學?

Rank: 5Rank: 5


1854
3#
發表於 07-8-20 18:03 |只看該作者
原文章由 szkelly 於 07-8-20 10:17 發表
我的兒子也是9月讀牛頭角基顯,請問你是第幾志願入這間小學?



我係第一輪就選這間,其實,我舊年都睇左好幾間小學,反而最後決定選佢,(我係無参觀這間,全聽口啤,我格離屋幾個都係讀這間,不過都中學了),早兩個月前好在跟了今年選校既家長参觀,感覺ok,當然校舍比不上千禧校啦,但係校長,主任都答得幾好,唔會吹噓自己學校,我希望無選錯啦 !!! 咁你係第幾志願 ???


今個星期六家長會,你會到嗎 ??? 記得帶小朋友去呀。

Rank: 3Rank: 3


195
4#
發表於 07-8-21 12:35 |只看該作者
我是第三志願入牛頭角基顯!第一志願是油塘基顯。之前選校時,也是聽此校的舊校友反應學校不錯,校風良好先放它在第三志願,以防不知派到不知名的學校!結果最後真的派到這間!因為油基離家近,也試過扣門卻不成功!不過牛基也是我的心儀之選!也就算了!只希望阿仔用心讀書!今個星期六家長會肯定會去,有機會瞭解的機會我不會錯過的。多謝提醒!我一定會帶小朋友去的!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖