- 在線時間
- 104 小時
- 最後登錄
- 19-7-12
- 國民生產力
- 29
- 附加生產力
- 1611
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 214
- 主題
- 41
- 精華
- 0
- 積分
- 1854
- UID
- 686
 
|
原文章由 szkelly 於 07-8-20 10:17 發表 
我的兒子也是9月讀牛頭角基顯,請問你是第幾志願入這間小學?
我係第一輪就選這間,其實,我舊年都睇左好幾間小學,反而最後決定選佢,(我係無参觀這間,全聽口啤,我格離屋幾個都係讀這間,不過都中學了),早兩個月前好在跟了今年選校既家長参觀,感覺ok,當然校舍比不上千禧校啦,但係校長,主任都答得幾好,唔會吹噓自己學校,我希望無選錯啦 !!! 咁你係第幾志願 ???
今個星期六家長會,你會到嗎 ??? 記得帶小朋友去呀。 |
|